brbgtaplayer Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 yo, ik vroeg me af of er een mod voor vc bestaat dat je kan zwemmen (met of zonder animatie), weet iemand of dat bestaat? Reageren
LBG Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Er is wel een trainer dat je op water kan lopen. Ik weet niet of er ook een mod is dat je kan zwemmen. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 welke trainer is dat dan, gewoon die op gtagames? Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Er is inderdaag een mod om te kunnen zwemmen bij VC, ik heb hem zelf nog gehad. Maar als je niet doorzwemt verzuip je alsnog!! Ik zal kijken of ik hem voor je kan vinden. EDIT: Kan hem nergens vinden, sorry... Bewerkt: 5 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 ok, maar bedankt voor de moeite. btw die trainer, welke is dat? Reageren
DaBeast Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Nee, die mod bestaat niet. Aleen eentje waarmee je waar je in het water blijft drijven, en niet verdrinkt. Aleen weet ik die zo niet direct staan. Ik heb hem gehad, maar vond hem barstslecht. Een voledige zwemmod is er nog niet, omdat namelijk nog niemand het is gelukt om een voledige animatie te zetten in GTA. Greetz Reageren
deagle Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Mss ben je iets met de ultimate trainer v2? Daar kan je gewoon over het water gaan , dmv een jetpack . Kan je hier vinden. Reageren
LBG Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik weet niet meer welke trainer het is, ik had hem toen vice city pas het uit was en ik heb vice city een maand geleden ofzo opnieuw geinstalleerd. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 4 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 ik heb een keer een zwem mod gevonden, en geinstalleert, maar het is echt slecht! (je zwemt veel te langzaam) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.