Lord of War Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Waar kan ik het sniper rifle vinden? Reageren
Pietje II Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Neem eens een kijkje op WikiGTA. Hier staat een lijst van alle wapens in GTA: Liberty City Stories. Aangezien er nog geen kaartje bijzit van de Sniper Rifle, kan ik wel vertellen dat je ook een Sniper Rifle (maar dan met Laser Scope, ofwel de PSG1) krijgt wanneer je 70 Hidden Packages hebt gevonden. >>>Hier<<< is wel een kaartje waar álle wapens opstaan, maar waar dan de Sniper Rifle bijzit is nog de vraag... Succes verder! Bewerkt: 4 juli 2006 door Pietje II Reageren
ASPHALT Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) De Sniper Rife op het eerste eiland ligt hier: Te komen: Voer een perfecte Unique Stunt uit over de ramp die is ontstaan toen "The Doll's House" is opgeblazen. Als je op het gebouw bent beland rij een klien stukje door en dan ga je naar links. Je zult nu de Sniper zien liggen langs een houten Ramp. ("The Doll's House ligt tegen over de Ammu Nation") Bewerkt: 4 juli 2006 door ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Nog even een aanvulling op de post van Pietje II. Ik weet twee lokaties (rode stippen) op Shoreside Vale, de rest weet ik niet vanbuiten. (Klik voor vergroting) Reageren
Lord of War Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Bedankt hier mag een slotje op Reageren
djbackdoor Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Wat een domme vraag je kan toch op internet of op google zoeken ! Reageren
Typhoon Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Wat een domme vraag je kan toch op internet of op google zoeken ! Dat kan hij beter doen ja, maar ja hier vragen mag natuurlijk ook! Voortaan kan die beter even op Wikigta.org kijken, maar die site kon hij misschien nog niet. En wat jij nu zegt voegt helemaal niks aan het topic toe, dus voortaan kan je beter niet posten Zulke posts worden snel als spam gezien.. Bewerkt: 4 juli 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.