frtelg Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Heey, Tijdens de missie Burning Disire wordt het scherm opeens helemaal zwart als ik bij dat mens aankom dat ik moet redden. Ik hoor nog wel geluid en ik kan ook nog naar het menu enzo, maar ik kan die missie zo niet halen. Weet iemand wat er aan de hand is? En als ie het niet meer kan doen, zou iemand dan zo vriendelijk willen zijn die missie voor mij te halen? (check bijlage) GTASAsf2.b
Goliat Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Edit: Ik zie dat je het eerst zelf wil proberen.. Nou ja je kan San Andreas opnieuw instaleren, heb je trouwens mods gebruikt? Anders weet ik het ook niet, ik ga nu in ieder geval voor de zekerheid de missie doen.. Bewerkt: 4 juli 2006 door Goliat
HerrieM Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Welke cheats heb je gebruikt. Pedestrian cheats kunnen ook invloed hebben op Denise. Edit: ik heb voor je gekeken, en er is niks raars aan de hand. In de bijlage zit het opgeslagen spel. ps. pedestrian cheats zijn cheats die invloed hebben op de voetgangers. Zoals de riot cheat die het spel uitspelen (bijna) onmogelijk maakt. Bewerkt: 4 juli 2006 door HerrieM
frtelg Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Nee ik gebruik (voor zover ik weet) geen mod's. Ik gebruik wel cheats, dit omdat ik het spel al een keer heb uitgespeeld. Zou dat er misschien iets mee te maken kunnen hebben? Lijkt me sterk, maar je weet maar nooit... Edit: Wat zijn pedestrian cheats? Bedankt! Ik kan weer verder spelen en ik weet dat er niks mis is ... >>> Door GTA-Sheep: Ik heb je 2 laatste posts even samengevoegd. Met het vriendelijke verzoek erop te letten dat je geen dubbelposten meer maakt.<<< Bewerkt: 4 juli 2006 door GTA-Sheep
Goliat Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Edit: -Misverstand opgelost- Doe maar met de savegame wat je wil.. Bewerkt: 4 juli 2006 door Goliat
S.W.A.T. Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Edit: Wat zijn pedestrian cheats? Dat zijn codes die iets doen met de burgers dus jij doet bijvoorbeeld de cheat: Iedereen heeft wapens dan hebben de pedestrains oftewel de burgers allemaal wapens. Dus pedestrain cheats betekenen dat het invloed heeft op de bewoners.
Lord of War Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Volgens mij ligt het aan je disc, staan er te veel krassen in? Of misschien heb je iets verkeerd gedaan bij het installeren van het spel.
djbackdoor Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Het ligt aan je disc of console ga naar de Game Mania je krassen terug invullen dat deed ik ook
Grove St. Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Dit kan de fout zijn waarom je niet kan spelen: - Krassen op disc - Mods geinstalleerd - Disc vuil - Heel waarschijnlijk dat er onderdelen missen op die disc
joowa Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 wil iemand deze missie ook doen voor mij aub, ik zit met hetzelfde probleem (savefile in bijlage) GTASAsf1.b
Ruurd31 Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 (bewerkt) Ik ga voor je aan de slag! Gehaald: Burning Desire Geen beloning, Denise Robinsson is nu wel je vriendin. Je vind haar op de grovestreet als een hartje op je radar. Geen cheats of mods gebruikt. Savegame zit in de onderstaande link.\ Download Bewerkt: 23 juli 2006 door Ruurd31
Mitchjuh Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ik ben sinds kort weer overnieuw begonnen met GTA SA en heb nu ook hetzelfde probleem bij burning disire; krijg ook alleen maar zwart beeld te zien. Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om voor mij ook deze missie uit te spelen, thnx ! GTASAsf1.b
Bling Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Gehaald: Burning Desire Beloning: Niks Extra: Denise is nu je vriendin, je kunt nu met haar daten. Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Veel succes met de volgende missies. Bewerkt: 22 augustus 2006 door Bling
Mitchjuh Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Heel erg bedankt Zal nu wel gaan lukken met de volgende missies hoop ik Bewerkt: 22 augustus 2006 door Mitchjuh
Recommended Posts