TheSimsMafia Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Wie kant mij de texterus en andere bestanden geven van alle autos en wapens alvast bedankt. Reageren
gtaloser Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 installeer gta vc gewoon weer opnieuw je savegames blijven gewoon op je pc staat dus je hoeft niet bang te zijn dat je savegame weg is B) Reageren
Baffie Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 installeer gta vc gewoon weer opnieuw je savegames blijven gewoon op je pc staat dus je hoeft niet bang te zijn dat je savegame weg is B) Moetie de CD's nog wel in huis hebben, hij kan em ook van iemand anders geleend hebben en datie een NO-CD crack heeft en daarom de textures terug wil hebben en niet het hele spel. Reageren
RTS Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Geplaatst: 27 november 2004 Wie kant mij de texterus en andere bestanden geven van alle autos en wapens alvast bedankt. k denk toch echt dat je hem opnieuw moet installeren. Om ALLE textures te geven ben je heel lang bezig, lukt niet. Deze topic staat trouwens ok verkeerd Reageren
Baffie Geplaatst: 6 december 2004 Rapport Geplaatst: 6 december 2004 Daar is de map textures inderdaad wel ietsjes te groot voor. Als je nu één bestand moest hebben, maar een hele map! Reageren
Terror of Vice City Area Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Geplaatst: 20 december 2004 Ik zou je eventueel wel kunnen helpen, als je tenminste je email adres wilt geven. Ik stuur je een vriendenverzoek en daarna een PB dan kunnen we het regelen. als het niet in 1 keer in een email past stuur ik er wel meerdere. Terror of Vice City Area, Media attention: The Entire Vice Times. Reageren
Wauzie Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Geplaatst: 21 februari 2005 Wie kant mij de texterus en andere bestanden geven van alle autos en wapens alvast bedankt. Die kan je vinden in de GTA3.img file in de MODELS directory van de VC map. Deze kun je openen met de IMG tool, die te download staat op GTAgames.nl. Reageren
ginotJ Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Ik zie bij iedereen dat je zelf hun display van wapens enzo met euro's hebben :unsure: hoe kan ik daar ook aan komen ? Reageren
X-TX Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Geplaatst: 17 maart 2005 (bewerkt) Ik zie bij iedereen dat je zelf hun display van wapens enzo met euro's hebben :unsure: hoe kan ik daar ook aan komen ? Dat kan je downloaden of zelf maken. Zoek met Google gebruik dan de woorden " GTA3 mods, GTAVC mods " dan kom je wel paar goeie sites tegen. Bewerkt: 17 maart 2005 door X-TX14-2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.