Scania Freak Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 Hallo, Ik had mijn oude V.C cd rom weer gevonden. Nu zit ik vast bij een aantal missie's. Alles staat hier op het forum dus daar hoeft niemand moeite voor te doen. Maar ik had dus wat gedownload (dat water vliegtuigje en dat helicoptertje) maar hoe zet ik ze op mijn spel?? Weet iemand raad hiervoor? Groet, Mats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Hallo,Ik had mijn oude V.C cd rom weer gevonden. Nu zit ik vast bij een aantal missie's. Alles staat hier op het forum dus daar hoeft niemand moeite voor te doen. Maar ik had dus wat gedownload (dat water vliegtuigje en dat helicoptertje) maar hoe zet ik ze op mijn spel?? Weet iemand raad hiervoor? Groet, Mats Ik weet daar wel raad voor ja, ik ga je het hier niet allemaal uitleggen omdat er al een topic is waar alles goed uitgelegd word. Dat topic vind je >hier<. Als je dat allemaal netjes volgt, zal een auto plaatsen kinderspel zijn. Mocht je toch nog vragen hebben kun je die stellen. Succes! Edit: Oh je bedoelt de savegames? Die zet je in je GTA Vice City User Files. Die vind je in de map Mijn documenten. Bewerkt: 4 juli 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 Jongens, waarom gebruiken jullie allemaal save games?? Vice City Missies szijn zo simpel!! Y55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2006 Luister: Iemand die VC voor het eerst speelt (voorbeeld) kan de missies aardig moeilijk vinden. Ik vind bijvoorbeeld de missie The Driver redelijk lastig, een ander vind de missie Rel weer lastig (4e missie). Geef daarom geen commentaar op iets wat jou makkelijk lijkt en een ander moeilijk!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.