rems GTA Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Hoi! wie kan mij ''echt'' duidelijk uitleggen hoe je zoon handtekening ( singature ) maakt? ik volg veel tuts maar ik snap er niks van. :$ wie kan mij helpen? ps: Is zo'n singature gratis? Reageren
Silverwing Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Je hebt eerst een progamma nodig voor het maken van je signatures. Vele leden gebruiken Adobe Photoshop, je kan een trial downloaden op de site van Adobe. Zoek op Pixel2life of hier op GTAForum naar wat beginners tutorials, zodat je weet hoe je moet beginnen. Hier op GTAForum staat zover ik weet niet echt een 'beginners guide', dus je kan beter zoeken op P2L of nog een andere site, zoals Good-Tutorials. Er bestaat miljoenen tuts voor het maken voor een signature, er zijn heel veel manieren dus. Als je nog hulp nodig hebt met iets, vraag het dan maar. Signature's zijn gratis ja, maar als je de full versie van Photoshop wilt hebben dan niet. (kost heel wat geld, rond de 800$) Reageren
Wazuup Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Een signature maak je met een grafisch programma. Een simpel voorbeeld hiervan is Microsoft Paint, maar aangezien dit programma erg beperkt is, word dit niet veel gebruikt. Een veel professioneler programma is Adobe Photoshop (wat ook het meest voor signatures word gebruikt). Dit programma is niet gratis, maar er is wel een 30 dagen trail te downloaden van de site van adobe. Er zijn veel nederlandse tutorials te vinden in het tutorial subforum. Je kan photoshop tutorials herkennen aan [PS] voor de topictitel. Je signature is dus uiteraard gratis, omdat je hem zelf maakt. Lukt het je uiteindelijk toch echt niet om zelf je signature te maken, dan kan je hem aanvragen in het graphics aanvraag subforum. Veel succes, Greetz Wazuup Edit: Silverwing was mij voor Bewerkt: 4 juli 2006 door Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.