Merticus XVII Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Een nieuwe battle Onderwerp: Babe Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Niet aanwezig Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Deze topic is al wat oud, dus mag gesloten worden. Greetz Merticus Bewerkt: 4 juli 2006 door Merticus XVII
P-Jamma Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Ik wil best tegen je ... Ik zal zostraks mijn Sig inleveren als je wil? Edit: Ik zie zojuist dat de Sig max. 300 x 100 mag zijn, helaas heb ik deze geen op vooraad, alleen een van 300 x 150, of 400 x 150... Mag dit ook? Of zoek je liever een nieuwe tegenstander? :$ Bewerkt: 4 juli 2006 door P-Jamma
Merticus XVII Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Op een paar pixeltjes zal het nu niet aankomen. Het is in orde. Ik lever hem na jou. Greetz Merticus
P-Jamma Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Okey dan Merticus! Hier is m'n Design, alvast veel succes ermee!
Merticus XVII Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Jij ook. Ik gebruik mijn net gemaakte signature. P-Jamma Merticus Stemmen tot 6 juli. Als ik juist ben Veel succes ermee.
Bongo Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik stem op P-Jamma omdat ik alles beter bij elkaar vind passen. Lekker Tropisch! stem: P-Jamma
.Sharingan Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 P-Jamma. Waarom. Mooie Achtergrond alles dus. Merticus : ik vind het niet zo'n babe, en het is een beetje Wazig ! Stem PJ
Nemean^inf Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Merticus, Waarom: De render ziet er schattiger er uit. Er zitten veel meer effecten in dan in die van P-Jamma, De text is ook beter. Wie is zei eigenlijk? Merticus.
DaddyPimp Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) P-Jamma, omdat de render mooi bij de achtergrond past.. En ook zijn er mooiere effecten gebruikt. @Merticus: Er staat een typefoutje in je Sig, het moet beautifull zijn en geen buatifull... Bewerkt: 5 juli 2006 door DaddyPimp
ExploudeD Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik stem op P-Jamma want , De kleuren en effecten zijn erg mooi gemaakt en passen erg goed bij elkaar.
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik stem ook op P-Jamma, het is werkelijk een mooie en fijne signature om te kijken. Je hebt een mooie achtergrond en die babe wil ik ook wel eens... sorry ontopic. Die van Merticus vind ik eigenlijk wat tegenvallen, die scanlines vind ik er totaal niet bij passen, en die babe mag van mij ook vervangen worden. Vote: P-Jamma.
ZOrange Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 merticus: gewoon leuker effect en babe! het is gewoon geen babe bij P-jamma!
DaddyPimp Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) het is gewoon geen babe bij P-jamma! Sorry voor Offtopic maar dat is voor ieder anders he, ieder zijn keuze qua Babes Btw als het geen Babe is, waarom staat ze dan bij Babes op een Rendersite? (Weet de naam effe niet meer) Ohja, nog een keer voor Merticus omdat hij het anders niet meer leest denk ik: @Merticus: Er staat een typefoutje in je Sig, het moet beautifull zijn en geen buatifull... puh2.gif Dat vind ik een beetje zonde dat er een typefoutje in staat.. Maar als je de sig ook nog als PSD hebt opgeslagen is dat nog allemaal makkelijk te wijzigen En nog veel succes met de Battle verder! Bewerkt: 5 juli 2006 door DaddyPimp
Merticus XVII Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) I now, Er staat een klein tipfoutje in. Ik heb het eveneens al verandert in mijn signature hier beneden. On topic: De stand: P-Jamma: 6 Merticus: 2 Het ziet er naar uit dat P-Jamma deze battle heeft gewonnen. Edit: En dat is ook zo. Gefeliciteerd P-Jamma Bewerkt: 7 juli 2006 door Merticus XVII
Recommended Posts