Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn beste werk ooit vind ik.

Ik wil wel dat je hem rate :*D

Ik heb er heel lang aan gewerkt.

Ik heb bijna alles zelf gedaan.

klaar4bo.png

Bewerkt: door Sunray
Geplaatst:

Hij is mooi! alleen mochten er wat meer effecten in dan die lens flare (lens flare tog he?) Zoals een vallende ster ofzo. ik rate hem 9/10 ;)

Geplaatst:

ik vind hem heel mooi :Y

strak met die sterren enzo en die aarde is ook mooi :*D

ik geef het een 9/5

Geplaatst: (bewerkt)

Het ziet er goed uit, de lens flare heb je op de juiste punten geplaats waardoor het er echt uitziet als een zon van heel ver weg. Minpunt is echter dat de Hemellichamen misvormd zijn, dit kan je in het vervolg voorkomen door de Linker-Shift knop ingedrukt te houden tijdens het resizen. ;)

Een 7,5 ga zo door. ;)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ik vind het minder. Het ziet er onafgewerkt uit...

Ik neem aan dat dit de aarde, de maan en de zon is. Als dat zo is, kloppen de verhoudingen niet echt. Ze staan veel te dicht bij elkaar en de grootte van de hemellichamen kloppen ook niet.

Door bijvoorbeeld de maan kleiner te maken, zal je de indruk krijgen dat die verder verwijderd ligt.

Ik zou ook wat meer effecten gebruiken om zo de planeten meer in te blenden, en er meer een geheel van te maken. Ook de lensflares vallen te veel op, en probeer wat meer variate te brengen in de witte puntjes/sterren...

Hier is een voorbeeld van wat is bedoel. ;)

http://www.deviantart.com/view/25230657/

Geplaatst:

Het is ook me eerste ding dat niet een sig is.

In het vervolg zal ik die dingen maken.

Ik zou nog iets willen vragen is er al een tut voor achterhrond ik bedoel dan een ruimteachtergrond anders zou ik het wel willen doen :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...