Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Hallo.. Ik ben hier nieuw. :fy: Maar ik heb een vraagje. Weet iemand hoe het Intro liedje heet als je GTA LCS opstart. Dan zie je ook een filmpje. Ik vindt dit namelijk een heel erg mooi liedje. Volgens mij krijg je ook elke keer een stukje te horen als je een Missie hebt gehaald. Alvast bedankt. >>> Door Matiscus: Haha mazzel, het gaat je nog af ook. <<< Reageren
Bling Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Dit nummer heet: Danger Mouse- a Dark March Hallo.. Ik ben hier nieuw. :fy: Lol Bewerkt: 4 juli 2006 door Bling Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Hey Bling. Hartelijk bedankt. Ik heb hem gevonden. Nogmaals bedankt. Bedankt voor de snelle reactie, iki vindt het altijd erg fijn als ik op een nieuw forum snel word geholpen. >>> Door Dizzee: Welkom op dit forum, ik wens je nog veel post-plezier <<< Reageren
djbackdoor Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Nieuw ??? Je hebt meer dan 1000 berichten verstuurd Maar toch Proficiat!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.