DST Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 OMdat iik een erge fan ben van Big Smoke..(jammer dat hij een verader is) Zou ik hem graag in Gta Sa na willen maken, iemand enig idee waar ik alle kleding kan vinden? Ik speel op de Xbox dus mods plaatsen heeft geen zin! Reageren
Flame^ Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Als het goed is kan je wel een paar sortiment kleren kopen die BS zelf ook draagt. Op een paar na. De bolhoed die BS altijd draagt kan je misschien wel kopen bij Didier Sachs, aangezien dat een van de rijkere winkels is in SA, en daar dus ook de meest chiqeuste ( ) kleding is. De blauwe spijkerbroek die hij draagt kan je vast wel bij een Bingo of iets dergelijks kopen. Nu blijven er nog 2 dingen over: zijn bril en zijn jack. Die twee kan je denk ik niet kopen, iig, ik heb ze nog nooit gezien. Alleen een bril met nog zon clownsneus erbij etc . Good Luck met het vinden ! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Wat je ook kan doen, is de texture van Big Smoke als skin voor CJ gebruiken. Dit moet best wel makkelijk te doen zijn. Dan ben je Big Smoke; je ziet er precies hetzelfde uit. Je kunt dit beter even navragen in de Modding Fora. Ze halen dan de texture van Smoke eruit, dat moet te doen zijn. Daarna is de skin makkelijk in het spel te zetten. Succes! Reageren
Baffie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Kan zoiets op de X-box, want daar heeft hij het volgensmij over. Als je hem goed na wilt maken moet je volgensmij eerst je Fat op 100% zetten. Dan bij Didier Sachs de zwarte bolhoed kopen Bij Binco de Blue Jeans kopen De Joke Glasses bij Binco En de Green Hoody bij Binco, volgensmij lijkt hij er dan het meeste op. Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je kan niet modden op PSP, PS, PS2, XBox, XBox360, kortom, op geen enkele spelcomputer, alleen op PC. Reageren
Goliat Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je kan niet modden op PSP, PS, PS2, XBox, XBox360, kortom, op geen enkele spelcomputer, alleen op PC. Wat je hier beweert is niet waar, ik weet in ieder geval dat de PS2 versie zowieso modbaar is alleen is dat volgens mij erg lastig. Daarnaast zijn er voor de PSP al cheatdevices (denk aan die van Edison Carter) Meer weet ik er niet over.. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je kan niet modden op PSP, PS, PS2, XBox, XBox360, kortom, op geen enkele spelcomputer, alleen op PC. Wel op de PS2 met armax....armax is te koop bij bol of anders zaken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.