Advancegta Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 Ik was toenet het liedje deep cover van dr, dre en snoop dogg aan het luisteren. En het viel mij op dat in het liedje het woord grove street word genoemd. je beluisterd het fragment hier dr. dre zegt echt duidelijk: so its grove street to the mother fucking source (of iets in die zin) is het dan niet mogelijk dat rockstar door dit liedje grove street grove street noemt? nu jullie mening Reageren
LBG Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 (bewerkt) Sorry maar ik hoor er echt geen grove street in, hij zegt ''Killin, feelin, no remorse, yeah So lets go straight to the motherfuckin' source'' edit: oh nu begrijp ik het, jij verstond ''grove street'' in plaats van ''go straight'' Bewerkt: 4 juli 2006 door CenMan Reageren
GICE Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Sorry maar ik hoor er echt geen grove street in, hij zegt ''Killin, feelin, no remorse, yeahSo lets go straight to the motherfuckin' source'' edit: oh nu begrijp ik het, jij verstond ''grove street'' in plaats van ''go straight'' Ja idd, want ik hoor ook nergens grove street En anders was het dus "So lets Grove Street to the motherfuckin' source" en dat klopt niet Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 jullie hebben gelijk, probleem met mij is altijd dat ik in die engelese gangsta rap de tekst moeilijk kan verstaan Reageren
Yohan Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Het is idd "go straight" Luv this beat! Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Luv this beat! Same here Reageren
Cabron Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Leuk nummer! en het is idd niet Grove Street weet iemand hoe dit nummer heet? ik vind DRE Dre en Snoopp dog wel vet ook Tupac is wel vet maar jammer genoeg geen liedjes van hem in het spel Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Correctie er zijn wel liedje's van 2pac in het spel! Namelijk "I Don't Give A Fuck" Aan het begin van dit nummer hoor je allemaal mensen bellen en dan zegt 2pac "allright fuck em" en dan begint de track. Van Snoop Dog en Dr Dre zijn er 3 tracks op Radio Los Santos, verder zijn er nog nummers van N.W.A waar Dr Dre ook bij zit, ook zijn er ook losse nummers van Eazy-E (ook van N.W.A), Ice Cube, Too Short, Cypress Hill, je kent ze misschien wel! Op de Radio Los Santos pagina staan alle rappers die op dat radiostation komen, op Playback.FM word ook rap gedraait, alleen zijn deze rappers iets onbekender. Het nummer wat jij bedoeld heet "Deep Cover" Bewerkt: 9 juli 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.