peter99 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik heb een vraagje over de car salesman : hoeveel levels moet je uit spelen ? ,want ik ben nu bij level 11 alvast bedankt Reageren
Dizzee Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik heb een vraagje over de car salesman : hoeveel levels moet je uit spelen ? ,want ik ben nu bij level 11alvast bedankt Géén meer. Voor de 100% moet je level 6 halen. Reageren
Domovoi Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik heb ook een vraagje: Moet je die 6 lvls direct achter elkaar spelen? (Dus zonder onderbrekingen?) Wordt namelijk erg moeilijk met al die sterren Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik heb ook een vraagje:Moet je die 6 lvls direct achter elkaar spelen? (Dus zonder onderbrekingen?) Wordt namelijk erg moeilijk met al die sterren Nee, je kan gerust even een lange pauze nemen. Als je de volgende keer verder doet, dan telt het level zich verder op. Voor meer info over de Car Salesman, kan je hier kijken. Veel succes. Reageren
Dracklane Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Je kan beter meteen door gaan want als je het een beetje goed kan dan houd je meer tijd over bij mij kwam er steeds meer tijd bij, en als je weer opnieuw begint begin je weer met 2:30. Reageren
M4X Geplaatst: 23 juli 2006 Rapport Geplaatst: 23 juli 2006 Je kan beter meteen door gaan want als je het een beetje goed kan dan houd je meer tijd over bij mij kwam er steeds meer tijd bij, en als je weer opnieuw begint begin je weer met 2:30. Als een klant mensen wilt overrijden kan je die het best als laatste doen van een level, en dan de politie afschudden en dan pas verdergaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.