peter99 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik heb ff een vraagje : komen de volgende spellen ook op de ps2 uit ? alvast bedankt Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Het ligt eraan welke game je bedoelt... Bedoel je GTA IV... dan niet. Bedoel je GTA Vice City Stories... dan waarschijnlijk wel Dus op langere termijnen... GTA 4 en verder... niet meer op ps2. wel op ps3 GTA ... Stories Waarschijnlijk wel op ps2 Bewerkt: 5 juli 2006 door plippop Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) gta sa kon amper op de ps2 laat staan gta IV Bewerkt: 5 juli 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 gta sa kon amper op de ps2 laat staan gta IV Waar heb jij het over Hij kon gemakkelijk op de PS2 op sommige PC's kan hij niet maar op de PS2 wel En inderdaat komt IV niet op de PS2 uit maar op de PS3. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 gta sa kon amper op de ps2 laat staan gta IV Waar heb jij het over Hij kon gemakkelijk op de PS2 op sommige PC's kan hij niet maar op de PS2 wel En inderdaat komt IV niet op de PS2 uit maar op de PS3. daar bedoel ik mee de DVD was op de ps2 al vol en er kon niets meer bij en aangezien gta IV mss. wel 10 -15 GB is kan het niet op een ps2 DVD Reageren
Advancegta Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 gta sa kon amper op de ps2 laat staan gta IV Waar heb jij het over Hij kon gemakkelijk op de PS2 op sommige PC's kan hij niet maar op de PS2 wel En inderdaat komt IV niet op de PS2 uit maar op de PS3. Ik snap wel wat hij bedoelt. om het te snappen moet je eens san andreas op de pc en ps2 speelen. als ze san andreas nog een stukje groter hadden gemaakt had de ps2 er echt moeite mee gehad Reageren
djbackdoor Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Het komt zeker uit op xbox360 en ps3 op ps2 THATS THE QUESTION Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Het komt zeker uit op xbox360 en ps3 op ps2 THATS THE QUESTION maar NIET op de ps2 !!! Reageren
Domovoi Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 En die PS3 wordt zo schandalig duur €500 voor de 20GB!!! Laat staan dat mijn PC het spel ooit zal kunnen draaien Reageren
saboy Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 ps3 kost 600euro's maar je kunt wel gratis online game het gaat het zelfde zijn alks online voor op d eplaystation 2 maar dna uigebreider. en d espellen gaan op bleu ray discs staan en dara kant er veel geheugen op kdenk dat er 50mb aan schrijfruimte heeft Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 ps3 kost 600euro's maar je kunt wel gratis online game het gaat het zelfde zijn alks online voor op d eplaystation 2 maar dna uigebreider. en d espellen gaan op bleu ray discs staan en dara kant er veel geheugen op kdenk dat er 50mb aan schrijfruimte heeft je bedoelt zeker 50 GB 50 MB heeft een Nintendo 64 Reageren
gta vice city winner Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Het ligt eraan welke game je bedoelt... Bedoel je GTA IV... dan niet.Bedoel je GTA Vice City Stories... dan waarschijnlijk wel Dus op langere termijnen... GTA 4 en verder... niet meer op ps2. wel op ps3 GTA ... Stories Waarschijnlijk wel op ps2 vind gij fire fox ook beter dan microsoft internet Reageren
SamShine Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Het ligt eraan welke game je bedoelt... Bedoel je GTA IV... dan niet. Bedoel je GTA Vice City Stories... dan waarschijnlijk wel Dus op langere termijnen... GTA 4 en verder... niet meer op ps2. wel op ps3 GTA ... Stories Waarschijnlijk wel op ps2 vind gij fire fox ook beter dan microsoft internet Is dat niet een klein beetje offtopic? Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 te oftopic zou ik zeggen maar ONTOPIC: het gaat denk ik niet op Ps2 uitkomen de Graphix zijn daar denk ik veelst hoog voor en dat kan de Ps2 gewoon helemaal niet aan. dus dat word een Playstation 3 kopen Reageren
SamShine Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 het gaat denk ik niet op Ps2 uitkomen de Graphix zijn daar denk ik veelsthoog voor en dat kan de Ps2 gewoon helemaal niet aan. dus dat word een Playstation 3 kopen GTA IV kan de PS2 zeker niet aan En trouwens, GTA IV komt ook op de X360 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.