Radio Es. Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik heb soms wel eens nieuwe game's voor mijn PS2 bijv. GranTurismo4, en dan vraag ik me soms af kan je daar nou ook je eigen mp3 (via je mp3-speler,usb-poort) liedjes op zetten zoals de radio bij dat spel, niet alleen GT4 maar ook andere spellen. Wie weet het?? Alvast Bedankt Radio-Espantoso Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Bij sommige spellen kun je volgens mij je eigen liedjes wel in het spel zetten. Op de PC kan het in ieder geval wel, en op de Playstation misschien ook, dat weet ik niet zeker. Als het kan staat het zeker weten op de verpakking van het spel. Bij spellen als GranTurismo kun je denk ik niet je eigen liedjes erin zetten. Reageren
Samurai Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik weet niet of het legaal of niet is,maar je kan de ps2 dvd in je computer stoppen en naar de liedjes zoeken, zo kan je ze aanpassen. (behoud wel dezelfde titel) Reageren
Radio Es. Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ahaah bedankt voor de tip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.