silent killer 01 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik wil graag autó's pimpen maar ik kan alleen voodoo's en geen andere wat moet ik doen om er meer te pimpen Reageren
Froodooo Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je hebt verschillende garages om je auto te pimpen. Maar sommige garages laten een paar auto's niet toe. Je moet dus met je andere auto's proberen in een andere garage te gaan pimpen, want waarschijnlijk kan de tuningsshop waar jij was de auto's die jij wilde tunen niet tunen. Reageren
SilverDust Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Je kan maar 7 auto's Tunen bij Low Low Co. Hier een lijstje van welke je kan tunen Blade Remington Broadway Savanna Slamvan Tornado Voodoo SD Edit: 7 dan Bewerkt: 5 juli 2006 door SilverDust Reageren
silent killer 01 Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 bedankt hoar nu kan ik weer lkkr pimpen Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je kan bij de Tuneshop in Los Santos ook alleen maar een Lowrider- wagens pimpen. Als je de missies gaat volgen kom je op een gegeven momment in San Fierro, daar is een ook een tuning's winkel genaamd: TransFender. Hier kan je veel auto's Tunen/pimpen, je vind het naast je garage. Je vind Transfenders 'hier', het is het Rode stipje op de kaart je vind hem aan de linkerkant in San Fierro. Als je de Garage bent ingereden kan je een aantal dingen aanpassen, het ligt er maar net aan welke auto je hebt gekozen. In de Transfenders Tuningshop in San Fierro kan je zoiezo elke auto Hydraulica geven. Dit zorgt voor een grote springveer onder de auto. Je kan ook bijna iedere auto een Basboost geven, dit houd in dat de auto voorzien word van een lekker geluid. Ook zijn er nog veel dingen aan te passen: Zoals Rims(Wieldoppen)/Sideskirts(zijstrips)/Rooftops(daken) je kan ook meestal Nitro Oxide toevoegen, hierdoor kan je tijdens het rijden een enorme snelheid's boost krijgen. Ik zal even de auto's noteren die je kan pimpen in Los Santos Dit zijn namelijk Lowriders: Broadway Savanna Blade Remington Slamvan Tornado Voodoo Veel succes met het Tunen, mochten er nog vragen zijn stel ze maar gerust. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je kan maar 6 auto's Tunen bij Low Low Co. Hier een lijstje van welke je kan tunenBlade Remington Broadway Savanna Slamvan Tornado Voodoo SD Ehm... 6 auto's? ik zie er toch echt 7 in dat lijstje staan. Bijna alle normale auto's kan je tunen in de normale mod garages. en de straatracers: Sultan Flash Stratum Jetster Elegy Uranus kan je tunen in Wheel Arc Angels Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.