Jump to content

auto's pimpen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil graag autó's pimpen maar ik kan alleen voodoo's en geen andere wat moet ik doen om er meer te pimpen :slotje::puh::duh::engel::bier::cab:

Geplaatst:

Je hebt verschillende garages om je auto te pimpen. Maar sommige garages laten een paar auto's niet toe. Je moet dus met je andere auto's proberen in een andere garage te gaan pimpen, want waarschijnlijk kan de tuningsshop waar jij was de auto's die jij wilde tunen niet tunen.

Geplaatst:

Je kan bij de Tuneshop in Los Santos ook alleen maar een Lowrider- wagens pimpen. Als je de missies gaat volgen kom je op een gegeven momment in San Fierro, daar is een ook een tuning's winkel genaamd: TransFender. Hier kan je veel auto's Tunen/pimpen, je vind het naast je garage. Je vind Transfenders 'hier', het is het Rode stipje op de kaart je vind hem aan de linkerkant in San Fierro.

Als je de Garage bent ingereden kan je een aantal dingen aanpassen, het ligt er maar net aan welke auto je hebt gekozen. In de Transfenders Tuningshop in San Fierro kan je zoiezo elke auto Hydraulica geven. Dit zorgt voor een grote springveer onder de auto. Je kan ook bijna iedere auto een Basboost geven, dit houd in dat de auto voorzien word van een lekker geluid. Ook zijn er nog veel dingen aan te passen: Zoals Rims(Wieldoppen)/Sideskirts(zijstrips)/Rooftops(daken) je kan ook meestal Nitro Oxide toevoegen, hierdoor kan je tijdens het rijden een enorme snelheid's boost krijgen.

Ik zal even de auto's noteren die je kan pimpen in Los Santos Dit zijn namelijk Lowriders:

Veel succes met het Tunen, mochten er nog vragen zijn stel ze maar gerust. :cya:

Geplaatst:
Je kan maar 6 auto's Tunen bij Low Low Co. Hier een lijstje van welke je kan tunen

Blade

Remington

Broadway

Savanna

Slamvan

Tornado

Voodoo

SD

Ehm... 6 auto's? ik zie er toch echt 7 in dat lijstje staan.

Bijna alle normale auto's kan je tunen in de normale mod garages.

en de straatracers:

Sultan

Flash

Stratum

Jetster

Elegy

Uranus

kan je tunen in Wheel Arc Angels

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...