Stievie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik vraag mij eigenlijk af waarvoor de import dient? moet ik gewoon die auto's kopen? Wat moet ik dan met die auto's doen? Is dit nuttig? En dient de export alleen maar voor geld te verdienen? Is het hoe meer auto's in Wang CArs hoe sneller er geld komt? Hoe komen er meer in Wang Cars Danku voor al mijn vragen te antwoorden! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Het importeren en exporten van auto's kan pas als je op een bepaalde niveau bent en daarvoor is Wang Cars nodig. Maar eigenlijk hebben ze niets met elkaar te maken. Het exporteren van auto's is erg nuttig voor het lekker veel geld verdienen en je hebt de 3 lijsten met auto's nodig om het spel 100% uit te kunnen spelen. Daarnaast kun je daarna iedere geexporteerde auto ook weer importeren (op bepaalde dagen). Mocht je dus ooit bijvoorbeeld een Euros nodig hebben kun je naar de haven rijden en hem via een muisklik bij het schoolbord gewoon kopen (mits je dit op de juiste dag doet natuurlijk). In Wang Cars worden overigens de auto neergezet die je bemachtigt tijdens de laatste missies in de garage in Doherty. Daar komen later dus geen auto's meer bij en als je Wang Cars als een Asset hebt krijg je gewoon het geld-icoon ervoor te staan. Succes Reageren
Stievie Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik heb ook nog een vraag: Heeft iemand tips om snel de voertuigen te transporteren? Ik dacht aan die heli die auto's kan meepakken onder zich, zo met een magneet, maar waar bevind deze zich? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Ik heb ook nog een vraag: Heeft iemand tips om snel de voertuigen te transporteren? Ik dacht aan die heli die auto's kan meepakken onder zich, zo met een magneet, maar waar bevind deze zich? Die magneet is er helaas niet voor steeds, wat natuurlijk doodzonde is. Enkel voor de missie Up,Up, and Away kun je de magneet gebruiken daarna spawnt de Leviathan zonder magneet. Gelukkig is er wel een mod voor gemaakt. Je kan hem >hier< downloaden. Wat je natuurlijk ook dan doen, een carspawn editor gebruiken, die zit inbegrepen bij een trainer. Vink dan gewoon de dichstbijzinde garage aan, en laat de gewenste auto in de garage spawnen. Het is maar een klein stuk naar de haven, dus dit is ook een goeie optie lijkt me. Bewerkt: 5 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Die helicopter met de magneet is slechts 1 keer beschikbaar (tijdens de missie Up, Up and Away). Daarna niet meer en het is ook niet mogelijk hem ergens op te slaan zodat je erover kunt beschikken. Bij mij weten kun je de auto's maar op 1 manier in de haven krijgen: erin stappen en zonder schade naar de export-boot rijden (eventueel kun je de beschadigde auto's nog even snel in je garagebox in Doherty herstellen en daarna richting de boot brengen). Of je moet cheaten en de cars laten spawnen daar, maar ik weet niet zoveel van cheats af dus daar kan ik je eigenlijk niet mee helpen. Ik heb het zelf gewoon gedaan door de auto's te gaan halen en naar de boot te rijden Reageren
Die Hard Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Waar is dat ding waar je auto's kan kopen dan? Wil iemand misschien een kaartje voor me maken? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Ja ik maak even een kaartje voor je.. PS: Misschien is een kaart overbodig, gewoon op het schip kun je dat doen.. Toch nog even een kaartje voor je gemaakt, mocht je het niet vinden: Bewerkt: 5 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Die Hard Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ??? Kan het gewoon op alle schepen dan? Reageren
HerrieM Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Nee, alleen op het schip in San Fierro waar de Import/Export is. Dus alleen dat schip waar je ook de auto's aflevert. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) ??? Kan het gewoon op alle schepen dan? Nee, dat schip waar je ook je auto's heenbrengt voor de export. Het woord zeg thet ook al import en export. Import wil zeggen dat je het koopt, dat kan dus op het schip waar je de auto's ook heenbrengt. Ik ben nu even aan het kijken hoe het precies moet, edit mijn bericht moment. Oke het is heel simpel, je gaat gewoon naar dat schoolbord toe en je drukt op Return meestal [ENTER]. Dan kies je een dag waarvoor die is weet ik niet misschien wanneer je de auto op kan halen, dus kies gewoon de dag die het op dat moment ook is. Dat kun je zien door op [TAB] te drukken. Dan kun je je auto kiezen, zodra je een hebt gevonden, slecteer je hem en hij zal op het schip verschijnen geloof ik. Je kan hem dan met de kraan er vanaf halen. En volgens mij heb je onder elke dag andere auto's staan. Veel plezier in ieder geval! Bewerkt: 5 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Die Hard Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Heel erg bedankt! Het is gelukt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.