nick11123 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik heb een Sign gemaakt met Powerpoint ik heb de Tut van Flitskikker gevolgd en dit is het resultaat Rate,s en Comments Please Reageren
~Mario~ Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Niet slecht moet ik zeggen, de letters vindt ik mooi gedaan! alleen misschien een wat fellere achtergrond te gebruiken! En dat zonnetje had veel minder vel gemoeten, want nu zie je de rest niet meer zo goed! Ik vindt hem toch wat aan de matige kant verder sorry, Voor jou geef ik een 6, volgende keer beter! Bewerkt: 5 juli 2006 door searagent Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 oke bedankt voor de tip dan ik ben nog maar een beginner dus ik zal maar me best doen nu weet ik wat ik allemaal kan veranderen Reageren
ExploudeD Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik vind hem erg mooi gemaakt alleen mis ik dingen op het strand en in het water. Bijv Een strandhuisje Vissen in de zee. Dat maakt het wat gezelliger. Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) oke bedankt !! ik zal nog is kijken om het op te vullen maar eigenlijk is het z,n tropische strand dus wil ik het zo kaal mogelijk houden Bewerkt: 5 juli 2006 door nick11123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.