Jump to content

Is er een mod dat cj verranderd in gta sa

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er een mod die cj verranderd in gta sa ik zoek hem al aardig lang maar kan hem niet vinden weten jullie dat miscchein :clown:

post-47525-1152097013.jpg

Geplaatst:

In wat wil je hem veranderen? In een heel ander personage of gewoon kledingen e.d.? Je kan zelf je C.J. al erg veranderen door kapsels, kleding etc. Maar je kan ook nieuwe kleding downloaden, ook kan je tattoo's en nog veel meer downloaden om je C.J. te veranderen, kijk hier eens voor een paar leuke mods, deze moet je meestal met IMG-Tool instaleren.

Jammer genoeg kan je niet netzoals bij Vice City gewoon een andere skin downloaden. Hopenlijk heb je wat aan die site die ik je gaf.

Geplaatst:

bedoel je het poppetje op dat plaatje?

volgens mij is daar geen skin voor.

moet je dan ergens op dit forum aanvragen of iemand die voor je wil maken gebruik verder de uitleg van thyphoon

Geplaatst:

Hij zegt toch C.J, dat staat in de titel en in de hoofdpost. Dat plaatje wat hij bijgevoegt heeft is gewoon een plaatje met iemand erop + zijn naam. Bekijk voortaan beter de post.

Geplaatst: (bewerkt)
Is er een mod die cj verranderd in gta sa ik zoek hem al aardig lang maar kan hem niet vinden weten jullie dat miscchein :clown:

Hij zegt, is er een mod die cj veranderd.

en ik denk.

hij voegt een plaatje toe van een persoon, ik veronderstelde dat hij dus daar een skin van wilde.

dat is dus blijkbaar niet zo. :D

EDIT: ooh nu snap ik het pas volledig, hij heeft al skins alleen weet hij niet hoe ze ingame te brengen :D

Bewerkt: door advancegta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...