DaddyPimp Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Hey Mensen! 'K heb zojuist een nieuwe Sig gemaakt van Young Jeezy... Ik heb de Cover van z'n Album genomen, en toen op maat gemaakt voor de Sig.. Voor zag hij er zo uit: En nadat ik er overheen heb gebrushed op een Soft Light Layer: (En ook het eindresultaat) Rates of Opmerkingen iemand? Reageren
Ice Banana Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Contrast wat donkerder gemaakt en wat tekst? 6/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Hey Mensen! 'K heb zojuist een nieuwe Sig gemaakt van Young Jeezy... Ik heb de Cover van z'n Album genomen, en toen op maat gemaakt voor de Sig.. Voor zag hij er zo uit: En nadat ik er overheen heb gebrushed op een Soft Light Layer: (En ook het eindresultaat) Rates of Opmerkingen iemand? Ziet er strak uit, alleen volgens mijzit je op de verkeerde account. Tenzij DP Stuff van zijn broer ript, maar daar zie ik hem niet voor aan. Reageren
P-Jamma Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Shit, ik zat inderdaad nog per ongeluk op DP's account ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.