Bongo Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Wie wil? Onderwerp: Babes Soort design: Signature Size design: Maximaal 500×150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag, dat maakt mij niet uit. Hier die van mij: EDIT: Zo gta ripper jij hebt er zin in!! Bewerkt: 5 juli 2006 door Bongo
Gta Ripper Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Ikke! Stemmen mag t/m 7 Juli! Bewerkt: 5 juli 2006 door gta ripper
ExploudeD Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik stem op gta ripper want hij heeft het mooi vervaagt en dat vind ik erg mooi
Merticus XVII Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik stem op Bongo. Maak hier een tut van, man. Hij is werkelijk geweldig. Een hele mooie render en een prachtige achtergrond. Mijn stem gaat zeker naar Bongo
Wazuup Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Gta Ripper: Je signature is niet gek. Hij heeft een mooie render en genoeg kleuren. Jammer alleen dat hij wat overbelicht is geworden, waardoor ik er niet graag lang naar blijf kijken. De border is echt verschrikkelijk. Ik zie dit de laaste tijd wel vaker, en elke keer vind ik het er niet uitzien. Bij deze sig hoor een roze-achtig randje, maar geen zwarte strepen. Bongo: Je signature heeft een geweldige achtergrond die perfect bij de render past. Je hebt goed met kleur gespeeld en de tekst is ook goed geplaast. Ook de border is orgineel gedaan. Mijn stem gaat naar Bongo, veel succes nog verder! Wazuup
Radio Es. Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik stem op GTA-ripper hij is mooi met de zon erin en de vrouw is ook mooier!
The Dark Side Tuner Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik stem op bongo echt super mooi
.Levi. Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Battle afgelopen winnaar Bongo +1 punt. Verliezer gta ripper -1 punt helaas. Locked & rank updated!
Recommended Posts