gta fan man Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) hallo iedereen, in de filmpjes op gtagames.nl heb je heel beeld en geluid, weet iemand welk programma dat is? mag ik dat ook even vragen aan de makers van gtagames.nl of de makers van die filmpjes, welk programma gebruiken jullie? alvast bedankt, gta fan man Bewerkt: 5 juli 2006 door gta fan man Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Je kon je Vraag beter hier stellen. Maar ik doe het altijd met het programma "Windows Movie Maker" Maar de Experts hier in zullen je verder helpen . Bewerkt: 5 juli 2006 door ASPHALT Reageren
gta fan man Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je kon je Vraag beter hier stellen. Maar ik doe het altijd met het programma "Windows Movie Maker" Maar de Experts hier in zullen je verder helpen . hoe doe je dan filmpje maken? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je kon je Vraag beter hier stellen. Maar ik doe het altijd met het programma "Windows Movie Maker" Maar de Experts hier in zullen je verder helpen . hoe doe je dan filmpje maken? Kijk hier eens na Reageren
Goliat Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Hier is nog een tutorial over Windows Movie Maker mocht je het nodig hebben, gemaakt door Synchro: [Een hele tijd terug al, ik was toen net op het forum] -klik- Succes ermee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.