Jump to content

gta iv op windows vista lank crysis en alan wake


t453160

Recommended Posts

grand theft auto iv zal op windows vista draaien
:cab:

GTAIV zal ongetwijfeld Windows Vista ondersteunen, net als dat het Windows XP zal ondersteunen. En daarmee is denk ik alles wel mee gezegd....

Lekker informatief topic :bonk:

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij eerder bedoelt dat GTA IV ALLEEN op Vista zal draaien. Want Vista heeft DirectX 10 en sommige games draaien alleen op DX10 dus zal je moeten veranderen van OS.

Weet niet zeker of hij dit bedoelde maar hij kan het natuurlijk ook zelf zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat gta4 ook op windows xp zal draaien want Vista heeft belagelijke System specs.

ik zal ze hier onder zetten dmv een edit. Vista gaat er zelfs van uit dat je een dual core prossesor heb.

BELACHELIJK GEWOON!!!

Link to comment
Delen op andere websites

dx 10 komt NIET voor windows xp uit want anders zou iedereen gewoon windows xp houden,

en dat vista aleen maar voor double core is klopt ok niet 32 bit wordt zelfs nog ondersteund in vista,

en windows vista zwaar? nou als je windows vista niet kan draaien dan denk ik gta IV ook niet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...