t453160 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 grand theft auto iv zal op windows vista draaien Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) grand theft auto iv zal op windows vista draaien GTAIV zal ongetwijfeld Windows Vista ondersteunen, net als dat het Windows XP zal ondersteunen. En daarmee is denk ik alles wel mee gezegd.... Lekker informatief topic Bewerkt: 5 juli 2006 door RonaldVC Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 grand theft auto iv zal op windows vista draaien bij je volgende topic raad ik je aan om wat meer uitleg te geven Reageren
ADB Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik denk dat hij eerder bedoelt dat GTA IV ALLEEN op Vista zal draaien. Want Vista heeft DirectX 10 en sommige games draaien alleen op DX10 dus zal je moeten veranderen van OS. Weet niet zeker of hij dit bedoelde maar hij kan het natuurlijk ook zelf zeggen. Reageren
Joriz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Tegen die tijd kan je vast ook wel Direct X 10 voor Windows XP downloaden hoor. Tis gewoon 'simpele' software wat op elke Windows draait (95 en hoger). Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Geplaatst: 17 juli 2006 Ik hoop dat gta4 ook op windows xp zal draaien want Vista heeft belagelijke System specs. ik zal ze hier onder zetten dmv een edit. Vista gaat er zelfs van uit dat je een dual core prossesor heb. BELACHELIJK GEWOON!!! Reageren
japo Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 dx 10 komt NIET voor windows xp uit want anders zou iedereen gewoon windows xp houden, en dat vista aleen maar voor double core is klopt ok niet 32 bit wordt zelfs nog ondersteund in vista, en windows vista zwaar? nou als je windows vista niet kan draaien dan denk ik gta IV ook niet Reageren
henk_jan Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 tegen de tijd dat GTAIV uitkomt voor de PC leven we al in 2008, dan is het bijna al standaart dat iedere PC een Dual Core Proccer heeft...maak je daar dus maar geen zorgen over Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.