San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Deze signature gebruik ik ook in een battle. Rates? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ziet er goed uit General Lee, mooie effecten zitten erin verwerkt zie ik wel. Alleen de uitsraling had iets keuriger gemogen. Maar hij is verder keurig afgemaakt. Voor jou een goede: 9, toppie man!!!!! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Bedankt voor je rate, searagent. Iemand nog meer rates? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 *Kleine bump :$ * Mijn rate: Deze signature vind ik wel héél goed gelukt GL! + Christina staat er mooi op , mooie brushes op de achtergrond veel afwisselende brushes, de achtergrond kleur is goed gekozen want het past goed tegenover de render en de lichte brush bovenop de render en de achtergrond vind ik mooi voor het geheel van de signature . - Nogal een standaardfont en de tekst zou ik niet in het vet hebben gezet ook vind ik die strepen links en rechts van Christina niet zo mooi. Uiteindelijke ratescore: 9.21/10 Dit is één van je beste signatures vind ik persoonlijk. Ga zo verder General Lee! Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik vindt zelfs de size veel te klein, ik weet dat het vaak gebruikt wordt, maar je hebt niet veel plaats voor je sig. Zelfs vind ik de sig heel mooi, ik heb zie niet direct een minpunt, alleen vind ik de tekst tegenvallen. De tekst ziet er blurry uit ook trouwens. Daar kan echt wel nog wat aan gedaan worden, voor de rest; keurig werk. 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.