Michael Hilgen Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Kan iemand me uitleggen hoe Gmax WErkt Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Kan iemand me uitleggen hoe Gmax WErkt zoek toch effe in de master tut. lijst man voordat je nog eens zoon nuteloos topic opent Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 het werkt bijna net zo als 3d max dus soek naar tuts van 3ds Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Kan iemand me uitleggen hoe Gmax WErkt zoek toch effe in de master tut. lijst man voordat je nog eens zoon nuteloos topic opent Graag voortaan even wat nettere en positievere berichten posten. En dat geld niet alleen voor jou maar voor iedereen. Hij weet iets niet dus hij vraagt het hier. Hij stelt de juiste vraag en zet het topic op de (bijna) juiste plaats. Moved -> Texture & Modelling Help Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.