silent killer 01 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 ik heb veel gehoord van je pc pimpen in software en bureaublad enzow maar wie heeft er een link van Reageren
RonaldVC Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Check deze: site even, daar kan je allerlei skins en dergelijke krijgen voor Windows.. Let er wel op dat je ook nog bepaalde (meestal betaalde) andere programma's nodig hebt. Óf, je bekijkt dit: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=30773 . In 5 minuten heb je er een mooie Media Center Skin bij. Zonder dat je andere (skin) programma's nodig hebt... Hopelijk heb je hier wat aan.... Bewerkt: 5 juli 2006 door RonaldVC Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je kan je Pc op een aantal manieren pimpen, van binnen en van buiten. Men pimpt zijn/haar computer om hem op te leuken. Meestal doet men dit uit verveling en wil ergens anders tegen aan kijken. Ik zal eerst uitleggen wat het alemaal betekent en daarna zal ik uitleggen hoe je het doet. Pimpen van Binnen: Het pimpen van binnen word ook wel software- matig uitgevoed. Hier gaat het meestal om een aanpasing of zelfs een hele make-over van de software structuur. Er zijn zelfs gevallen dat een Mac thema op een Xp computer past. Dus dan lijkt het of je op een Mac zit, maar dan kan je wel gewoon alle Xp programma's draaien. Dit is het voordeel van Pimpen van Binnen, maar er zijn natuurlijk ook simpele aanpassingen te maken zoals alleen de taakbalk en de kleuren/achtergrond. Ook kun je eigen gemaakte dingen toevoegen hier heb je een programma voor wat ik later zal bespreken. Pimpen van Buiten: Dit word ook wel Casemodding genoemd, hier leuk je de kast op door versieringen/licht en mischien wel open zijkanten met glas. Ook komt hier spuit- verf aan te pas, casemodding word steeds vaker gedaan, omdat veel meer mensen over een eigen computer beschikken. Ook zijn er steeds meer standaard casemodding producten in de winkel te vinden. Ook vinden veel meer mensen het leuk om hun pc mooi te maken en er mee te showen. Vaak is een pc iets wat men vaak tot soms hele dagen aan heeft staan, dus het moet er fraai uit zien. --- Voor het pimpen van Binnen heb je een programma nodig, ik gebruik altijd 'Windows Blinds' bij het opleuken van binnen. Want dit is een programma wat gebruiken is en het is ook nog eens zeer makkelijk, er zijn veel pakketen te vinden voor Windows Blinds wat het een zeer mooi programma maakt. Maar dan zijn we nog niet, als je het programma hebt gedownload en geinstaleert dan kan je er nog niet veel mee, want je moet nog een aantal Skins downloaden. Veel kennen de website 'Deviantart', dit is de broed plaatst voor creatieve- lingen. Zo doende vind je op de eerder genoemde link ook een zeer fraaie collectie met Skins. Het is echt wel het proberen waard. Veel Succes, en ik hoop dat het gaat lukken. Trouwens die link van RonaldVC is ook erg handig. Als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.