medion Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 wat vind jij de slechtste auto? ruben Reageren
djbackdoor Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Mee eens de greenwood gaat direct in de vlammen Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik vind de Tornado de slechtste, hij slipt te veel. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 De perennial. Wat rijd dat ding sloom, vervelend, slechte bochten enz. Reageren
medion Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) mee eens jongens, die greenwood is niks. ruben Bewerkt: 5 juli 2006 door medion Reageren
Domovoi Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) De FORKLIFT Daar kan ik echt niet mee rijden ==> Dat ding overregageert :-) Bewerkt: 5 juli 2006 door Domovoi Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 De Perrenial gewoon de slechtste auto van alle Gta,s Reageren
Baffie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Er zijn er zoveel om van te kiezen. Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Tractor, dat vind ik echt een rotding om mee te rijden. Maar de Trashmaster vind ik ook maar niks Reageren
Pietje II Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Er zijn er zoveel om van te kiezen.Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt. Hier ben ik het helemaal mee eens. De Super GT vind ik inderdaad zeer irritant, hij slipt zelfs wanneer je gewoon in een lange rechte baan rijdt! Ook van de Monster vind ik irritant met die vierwiel busturing, ze hadden veel beter gewoon de handrem erop kunnen laten! Zo slipt dat ding nog erger dan een Super GT! Voor de rest heb ik ook een hekel aan de Tug, dat ding rijdt sloom, ziet er niet uit, waar dient het eigenlijk voor? Bewerkt: 5 juli 2006 door Pietje II Reageren
Michaelink Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Er zijn er zoveel om van te kiezen.Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt. absoluut mee eens Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Er zijn er zoveel om van te kiezen. Klopt Baffie, hier heb je helemaal gelijk in. Maar als ik echt moet kiezen wat de slechtste auto is van allemaal kies ik voor de: Perennial of de Moonbeam. Iedereen vindt hier de Greenwood een slechte auto. Ik vind het eerlijk gezegt een leuke auto. :$ Reageren
Svenie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Duidelijk de Perennial. Zijn snelheid is heel slecht en zijn wegligging is ook niet alles. Maar toch is het een wagen die ze niet uit de reeks mogen halen. Reageren
noedel Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Als er één wagen is die ik telkens laat staan dan zal het wel de savanna zijn Die voorwielen gaan telkens naar "boven" als je gas geeft, gevolg: geen grip en het sturen is ook al niets Greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.