Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• medion

5

• Mazzeltje

2

• LBG

2

• Jon-asses

2

Geplaatst:

Er zijn er zoveel om van te kiezen.

Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt.

Geplaatst:

Tractor, dat vind ik echt een rotding om mee te rijden.

Maar de Trashmaster vind ik ook maar niks :N

Geplaatst: (bewerkt)

Wat te denken van de Dozer, klereding, kan ik echt niet mee rijden, echt irritant, maar goed dat je hem bijna nooit hoeft te gebruiken. Het ligt er wel aan op wat voor gebied je kijkt, de Super GT vind ik een rotauto als je kijkt naar de grip die die heeft, de Forklift is irritant vanwege het stuur, en Perennial vanwege z'n snelheid (en uiterlijk), Monster is irritant omdat als je ermee over een auto heenrijdt je vaak meteen op z'n kop komt te liggen. Ik vind het heel afhankelijk van waar je naar kijkt.

Hier ben ik het helemaal mee eens. De Super GT vind ik inderdaad zeer irritant, hij slipt zelfs wanneer je gewoon in een lange rechte baan rijdt! :bonk: Ook van de Monster vind ik irritant met die vierwiel busturing, ze hadden veel beter gewoon de handrem erop kunnen laten! Zo slipt dat ding nog erger dan een Super GT! Voor de rest heb ik ook een hekel aan de Tug, dat ding rijdt sloom, ziet er niet uit, waar dient het eigenlijk voor? :cab:

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

absoluut mee eens

Geplaatst:

Klopt Baffie, hier heb je helemaal gelijk in. :)

Maar als ik echt moet kiezen wat de slechtste auto is van allemaal kies ik voor de: Perennial of de Moonbeam.

Iedereen vindt hier de Greenwood een slechte auto. Ik vind het eerlijk gezegt een leuke auto. :$

Geplaatst:

Als er één wagen is die ik telkens laat staan dan zal het wel de savanna zijn :puh:

Die voorwielen gaan telkens naar "boven" als je gas geeft, gevolg: geen grip en het sturen is ook al niets :duh:

Greetzzz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...