Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• medion

5

• Mazzeltje

2

• LBG

2

• Jon-asses

2

Geplaatst:

de perrenial

echt een klereding

Er is niets goed aan ,langzaam,lelijk,...

Als ik er een zie hou ik mijn raketwerper al in de aanslag

Geplaatst:

De Savana steekt er met kop en schouder onderuit. :puh:

In dat ding rijden is pure zelfmoord. De ene keer heb je onderstuur, hij rijdt echt gewoon rechtdoor. De andere keer heb je zoveel onderstuur, dat je midden op de snelweg spint. Echt een klote ding. Al die lowriders rijden klote, behalve de Slamvan, die kan nog een beetje driften. Alleen hij is weer zo lelijk.

Het is , net zoals Baffie al zei, maar waar je naar kijkt. Mooi, goede wegligging, topsnelheid. Een ideale combinatie is moeilijk te maken.

Geplaatst:

Man wat zijken jullie over de PERENNIAL, hij rijdt goed, gemiddelde snelheid en zo lelijk is hij niet! (Zeker als je hem om-tuned, probeer maar eens!)

>>> Door GTA-Sheep: Rustig rustig, het is iemands mening die hier wordt gevraagd. Zij vinden dat en jij vind wat anders....dat mag<<<

Geplaatst: (bewerkt)

oke, zal het niet meer doen!

ruben :cya:

Zulke posts zijn wat overbodig he ;) . Met andere woorden het is spam, dus best niet te veel meer doen. Maar zo'n topic als deze bestaat al. Namelijk Auto's die je haat!. De volgende keer beter de Zoekfunctie gebruiken :) .

Zie mijn post: Maar zo'n topic als deze bestaat al. Namelijk Auto's die je haat!. De volgende keer beter de Zoekfunctie gebruiken :). Daarin verderposten! Laat dit topic gewoon rusten zodat er geen slotje op moet! :zz:

Bewerkt: door Jon-asses

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...