medion Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 wat vind jij de slechtste auto van GTA III ruben Reageren
GTA GUY Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 De bobcat, die slipt echt vet snel en ligt zo op z'n kop. Reageren
Svenie Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Duidelijk de Perennial. Zijn snelheid is heel slecht en zijn wegligging is ook niet alles. Maar toch is het een wagen die ze niet uit de reeks mogen halen. Dus, dezelfde wagen als in San Andreas. Bewerkt: 6 juli 2006 door Svenie Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 De slechtste auto in GTA III is de Pony. De Pony heeft een slechte wegligging en in bochten kun je de Pony moeilijk onder controle houden. Daarnaast kun je beter niet met de Pony rijden met slecht weer omdat de wegligging slechter wordt. De kans wordt groter dat je slipt in bochten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik ben het eens met Svenie: De Perennial vind ik de slechtste auto. Hij stuurt slecht, is niet snel en bovendien nog lelijk ook. Reageren
ArticLight Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Perennial, Idaho, Esperanto en de Stallion vind ik niet fijn rijden Reageren
Gta-Master100 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Ik vindt de Blista gewoon poep en de Stallion hetzelfde Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik vind de Perennial echt een rot auto in GTA III, hij is niet snel, stuurt rot, en je hebt er niks aan. Reageren
Pitbull Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik ben het eens met Svenie: De Perennial vind ik de slechtste auto. Hij stuurt slecht, is niet snel en bovendien nog lelijk ook. helemaal met je eens Reageren
Moonbeam Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 >>Nou, wie ben ik om dit tegen te spreken...<< Mezelf! Reageren
Juju Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 De slechtste auto in GTA III is de Pony. De Pony heeft een slechte wegligging en in bochten kun je de Pony moeilijk onder controle houden. Daarnaast kun je beter niet met de Pony rijden met slecht weer omdat de wegligging slechter wordt. De kans wordt groter dat je slipt in bochten. Helemaal mee eens. Eigenlijk rijden er in GTAIII niet zo'n slechte auto's. Alleen is de besturing bij GTAIII niet echt de allerbeste dus rijden bijna alle auto's 't zelfde vind ik. Maar de Pony blinkt uit als slechtste. Reageren
GTAVC Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 MR Wongs Mule en de Triad Fish Van gaan sloom ligt zo op zijn kant als je een scherpe bocht maak en ziet er bagger uit Reageren
hensen Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik vind de ambulance ook zoo slecht als je ermee rijd vlieg ik snel over de kop:P Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Mananna en perrenial zijn echt verschrikkelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.