Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 men pc zat vol met virussen en daarom hed ik hem geformateerd en er terug windeows op gezet toen ik windews opstarten kwam er steeds te staan critical system error en virussen en zo van die berichtjes maar hoe kan ik hem nu herstellen iemand zie iets van een chip reseten maar hoe doe ik dit ?? Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) ik denk als je al in windows ben zou als ik jou was Ad-aware downloaden, die verwijdert alle viruse dat is denk ik beter dan dat je windows opnieuw installeert. want die virusen blijven nog gewoon in het Regedit staan (denk ik) ad-aware kan je op deze site downloaden ik weet niet precies of ad-ware virussen verwijdert maar het verwijdert wel de Critical object, (wat hij dan bij mij doet) ik kan het ook verkeert zijn wat ik allemaal zeg wanr ik heb er niet zoveel verstand van :$ en over een chip reseten dat zou ik niet weten dat is in het Regedit maar daar kan je maar beter geen dingen verwijderen want dan moet je je computer naar een reparatuer brengen en hun zullen daar niet zo blij mee zijn iniederegeval nog succes EDIT: @Scho009: ik wist ook niet precies wat Ad-Aware deed inderdaad hij verwijdert geen virussen, ik heb ook gezegd dat ik ook niet zo veel verstand ervan heb Bewerkt: 6 juli 2006 door nick11123 Reageren
Schno009 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) die verwijdert alle viruse dat is denk ik beter dan dat je windows opnieuw installeert. ad aware verwijdert geen virussen! alleen spyware hij zegt ook dat hij geformatteerd heeft, misschien vanaf een opstartdiskette? zo ja: dan is die ook geïnfecteerd, anders heb je niet goed geformatteerd, altijd eerst de partitie, dan pas weer formatteren windews opstarten kwam er steeds te staan critical system error en virussen en zo van die berichtjes is dit na of voor het weergebruiken van het internet? zo na: dan zijn het waarschijnlijk gewoon ads van bepaalde sites die daarvoor kiezen, zoniet, gebruik een pop-up blocker (zit bij windows XP SP2) of Ad Aware Bewerkt: 5 juli 2006 door schno009 Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 die verwijdert alle viruse dat is denk ik beter dan dat je windows opnieuw installeert. ad aware verwijdert geen virussen! alleen spyware hij zegt ook dat hij geformatteerd heeft, misschien vanaf een opstartdiskette? zo ja: dan is die ook geïnfecteerd, anders heb je niet goed geformatteerd, altijd eerst de partitie, dan pas weer formatteren windews opstarten kwam er steeds te staan critical system error en virussen en zo van die berichtjes is dit na of voor het weergebruiken van het internet? zo na: dan zijn het waarschijnlijk gewoon ads van bepaalde sites die daarvoor kiezen, zoniet, gebruik een pop-up blocker (zit bij windows XP SP2) of Ad Aware ik heb geformateerd vanf disc dus de paritie verwijdert en een nieuwe gemaakt ! Reageren
Schno009 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 voor of na het gebruik van internet? (die meldingen) Reageren
ikt Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Formatteer alle zooi. ALLES. Tot aan ieder bitje. Installeer dan Windows . Nu heb je een schone Windows. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.