Jump to content

probleem met men pc

Recommended Posts

Geplaatst:

men pc zat vol met virussen en daarom hed ik hem geformateerd en er terug windeows op gezet toen ik windews opstarten kwam er steeds te staan critical system error en virussen en zo van die berichtjes maar hoe kan ik hem nu herstellen iemand zie iets van een chip reseten maar hoe doe ik dit ??

Geplaatst: (bewerkt)

ik denk als je al in windows ben zou als ik jou was Ad-aware downloaden,

die verwijdert alle viruse dat is denk ik beter dan dat je windows opnieuw installeert. :Y

want die virusen blijven nog gewoon in het Regedit staan (denk ik)

ad-aware kan je op deze site downloaden :*D

ik weet niet precies of ad-ware virussen verwijdert maar het verwijdert wel de Critical object,

(wat hij dan bij mij doet) :*D

ik kan het ook verkeert zijn wat ik allemaal zeg

wanr ik heb er niet zoveel verstand van :$

en over een chip reseten dat zou ik niet weten

dat is in het Regedit maar daar kan je maar beter geen dingen verwijderen want dan moet je

je computer naar een reparatuer brengen en hun zullen daar niet zo blij mee zijn :N

iniederegeval nog succes :cya:

EDIT:

@Scho009: ik wist ook niet precies wat Ad-Aware deed inderdaad hij verwijdert geen virussen, ik heb ook gezegd dat ik ook niet zo veel verstand ervan heb ;)

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst: (bewerkt)
die verwijdert alle viruse dat is denk ik beter dan dat je windows opnieuw installeert. :Y

ad aware verwijdert geen virussen! alleen spyware

hij zegt ook dat hij geformatteerd heeft, misschien vanaf een opstartdiskette? zo ja: dan is die ook geïnfecteerd, anders heb je niet goed geformatteerd, altijd eerst de partitie, dan pas weer formatteren

windews opstarten kwam er steeds te staan critical system error en virussen en zo van die berichtjes

is dit na of voor het weergebruiken van het internet? zo na: dan zijn het waarschijnlijk gewoon ads van bepaalde sites die daarvoor kiezen, zoniet, gebruik een pop-up blocker (zit bij windows XP SP2) of Ad Aware

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

ad aware verwijdert geen virussen! alleen spyware

hij zegt ook dat hij geformatteerd heeft, misschien vanaf een opstartdiskette? zo ja: dan is die ook geïnfecteerd, anders heb je niet goed geformatteerd, altijd eerst de partitie, dan pas weer formatteren

windews opstarten kwam er steeds te staan critical system error en virussen en zo van die berichtjes

is dit na of voor het weergebruiken van het internet? zo na: dan zijn het waarschijnlijk gewoon ads van bepaalde sites die daarvoor kiezen, zoniet, gebruik een pop-up blocker (zit bij windows XP SP2) of Ad Aware

ik heb geformateerd vanf disc dus de paritie verwijdert en een nieuwe gemaakt !

Geplaatst:

Formatteer alle zooi. ALLES. Tot aan ieder bitje.

Installeer dan Windows :). Nu heb je een schone Windows.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...