P-Jamma Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Hey Mensen! Hier eens iets heel anders, ik heb al een tijdje geen Photomanips gemaakt, en hier weer een nieuwe.. Ik heb alles met Brushes gedaan, en geen verdere effecten.. 1 Layer gebruikt, en deze op "Soft Light" gezet, en hierop alles gebrushed.. Zelf vind ik hem mooi geslaagd, en geeft het een mooi "vrolijk" effect... Origineel: http://www.qantasvacations.ca/images/img_drw_waterfall.jpg Design: Opmerkingen iemand? Edit: Hier een Link naar de 2 afbeeldingen boven en onder elkaar, hier zie je meer verschil ... Bewerkt: 5 juli 2006 door P-Jamma Reageren
~Mario~ Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Hij is een stuk lichter, maar meer verschil zie ik er niet aan. Reageren
Grove St. Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Is lichter, maar niks anders. Doe er meer effecten in enz. een 5/10 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Is lichter, maar niks anders. Doe er meer effecten in enz. een 5/10 Nee, jij kan het vast veel beter, laat maar eens zien. Ontopic, ik vind hem wel goed gelukt, PJ. Het is mooi helder geworden, en er zitten zat effecten in hoor. Het moet ook niet te veel worden, ik word ook gek van dat effect gezeik. 9/10. Bewerkt: 7 juli 2006 door General Lee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.