Radio Es. Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) wie wil met mij een contest doen (3 deelnemers) over: Onderwerp: Film die in de bios is of nog moet komen Soort Design: Wallpaper Size Design: Wallpaper-formaat Render: Ja Animatie: Nee, moet van film Premade: Ja Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Aantal Deelnemers: 3 Wie wil het tegen mij opnemen?? (aub niet ál te sterke, ik kan het nog niet zó goed) Radio-Espantoso Bewerkt: 6 juli 2006 door radio-espantoso
DaddyPimp Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Je moet het lijstje gebruiken Espantoso Als voorbeeld, het lijstje van Dizzee's battle... Zo moet je post er ongeveer uitzien. Onderwerp: FilmSoort design: Wallpaper Size design: Mag je kiezen, als het maar in wallpaper formaat is. Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: zo snel mogelijk Verder veel succes met je Battle!
Radio Es. Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Okej ik heb ff een lijstje gemaakt, de 1e 2 mensen die zich aanmelden (via m'n PM) doen mee! Radio-Espantoso
Radio Es. Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Wil er dan niemand mee doen aub??? 2 mensen die mee willen doen??
Jarno Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Het is naar mijn weten onlogisch om tegen 2 andere te battelen. Ik denk dat de moderators van dit forum hier op tegen zijn (Net zoals ik overigens).
Radio Es. Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 wat maakt het uit meer om te stemmen?? ik heb het nergens gelezen dat het NIET mag
Ice Banana Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hier is de mijne hij is een stuk kleiner gewoon om hem te kunne uploaden @jarno,Radio probeerde het eerder in een anderebattle en slim zei dat hi niet meer kon meedoen dat hij maar een battle met 3 moest houde,een paar toppic's terug.
Radio Es. Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Okeej nog een aanmelding en er kan gevote worden! en Ice Banana ik heb ook die film! maar dat wist je geloof ik al
DaddyPimp Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Het is naar mijn weten onlogisch om tegen 2 andere te battelen. Ik denk dat de moderators van dit forum hier op tegen zijn (Net zoals ik overigens). Zoals er al gezegd werd, er staat nergens dat het niet mag Want Slimm en Levi wouden ook een keer tegen mij en P-Jamma battlen dus dan zal dit ook wel mogen...
Radio Es. Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Wie meld zich nog aan?? Dan kunnen we beginnen!!
Radio Es. Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Oke ik stel voor om toch te gaan battlen met 2 dus ik tegen Ice Banana: ICE BANANA: RADIO-ESPANTOSO: stemmen kan tot dinsdag 11 Juli! Bewerkt: 9 juli 2006 door radio-espantoso
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik stem op ICE BANANA. Zijn plaatje is gewoon veel mooier.
Radio Es. Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 stemt er dan niemand meer?? toch wel?
King Room Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik vindt die van ICE BANANA heel mooi maar dat gele wat rechts in de hoek staat vindt ik heel lelijk past er niet echt bij.. die van radio-espantoso vindt ik ook niet echt de mooiste maar eigenlijk vindt ik wel die het mooist van die 2!! Dus me stem gaat naar: radio-espantoso
Lord of War Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 mijn stem gaat naar radio-esperanto, hij is mooier afgewerkt vind ik. Bij die van ice banana verpest die zon (of wat het ook mag zijn) de hele afbeelding.
Recommended Posts