Jump to content

TV voor ps3 of xbox360

Recommended Posts

Geplaatst:

heey.. ik ben vanplan om ps3 (als ie uit is) of xbox 360 te kopen.. alleen k moe er zelf een tv bij kope en dat mag nie te duur zijn..(zou het liefst zo'n tv'tje in de 100 euro willen hebben) maar k kan mee geen wijs uit al die tv's.. plasma brand snel in zeggen ze.. ook zou ik graag hd ready willen hebben.. is dat er in een kleine goedkopere verzie inplaats van al die koelkastbreedbeelds.. ook krijg je weer dat gedonder met digitale tv.. kan ik beter een digitale tv kopen.. maar das natuurlijk weer duurder enzow... en nee m'n ouders willen er nog geen kopen... m'n vader is altijd zo eigenwijs dat ie altijd wat nieuws koopt als ie het nodig heeft.. als sport allemaal digitaal word dat ie dan pas zo'n tv koopt.. dus ik staa voor een groot dilema :bonk: kunne jullie me advies en informatie geven??

Geplaatst:

zoon tv's kosten minimaal 400 euro maar als je een plat pc scherm hebt kan je het daar aan aansluiten met een speciaale kabel

Geplaatst:

Voor 100 euro heb je bij lange na geen hd-tv of een plasma-tv, dus die gedachte kun je beter meteen van je af zetten. Een site die je verder kan helpen een keuze te maken is www.kieskeurig.nl.

Geplaatst:

Mocht je een HD Ready kopen, let dan goed op er zijn er namelijk heel veel die nog niet goed zijn.

Ook moet je een aantal kabeltjes kopen om alles aan te sluiten ik heb dit (leuke) pakketje voor 50euro bij Media Markt zien liggen...

Geplaatst:

Ikzelf heb gewoon zo'n kliene philips tv(niet te klein wel fatsoenlijk) en daaar werkt mn XBox gewoon goed op en je ziet alles goed, dus dat is goed genoeg maar €100 is wel wat weinig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...