Jump to content

fifa 2007

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat verwacht jij van fifa 2007ik verwacht dat de transfers hopelijk niet zo slecht zijn als van fifa 06 en dat de personages er meer op trekken zoals in het echt enzvoort

Bewerkt: door Syfes
  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SamShine

5

• SlickTB

5

• .Syfes

5

• Planlos Ultra

5

Geplaatst:

Niet veel beter dan de 06, ik koop toch geen fifa meer.

Nu ik Pro Evelution Soccer 5 heb gespeeld kijk ik alleen nog maar uit naar PES 6

pluspunten

-Veel betere kwaliteit

-je kunt een eigen team maken

-je kunt een speler veel beter bewerken/maken

minpunten

-scheidsrechter fluit te snel een fout

Geplaatst:

Ik verwacht dat er weinig is veranderd, maar dat het er mooier uit ziet, met nog wat meer spelers en stadions. Ondanks dat zullen er weer een hoop mensen intrappen en Fifa 2007 toch kopen.

Geplaatst:

Ja dat kan inderdaad zijn,maar het spel kan ook prachtig zijn en de voetbal fans zullen het zeker kopen ik misschien ook maar zeker weet ik het niet :N

Geplaatst:

Hij word zeker mooier, de gameplay word stukken beter, maar ik denk niet zo goed als die PES6.

Fifa 07 komt zeker wel in de buurt en de transfers zijn denk ook zo goed mogelijk geupdated.

Alhoewel Pes 6 beter qua gameplay is is fifa 07 stukken beter qua graphics en het oog wilt ook wat hè.

Maja da denk ik dan en meestal klopt het. :clown:

Geplaatst:
Ja dat kan inderdaad zijn,maar het spel kan ook prachtig zijn en de voetbal fans zullen het zeker kopen ik misschien ook maar zeker weet ik het niet :N

Je bedoelt dat de FIFA fans het gaan kopen. De voetbalfans die het beste willen kopen Pro Evo 6.

Geplaatst:

Dat hoeft niet zeker, want voetbal fans willenook goede graphics en dat valt bij PES best tegen en de gameplay wordt ieder jaar beter dus ik ga toch voor Fifa.

Geplaatst: (bewerkt)
Dat hoeft niet zeker, want voetbal fans willenook goede graphics en dat valt bij PES best tegen en de gameplay wordt ieder jaar beter dus ik ga toch voor Fifa.

PES ziet er echt niet slecht uit hoor, als je alleen daarom voor Fifa kiest ben je best wel een graphicshoer. Waarom zou je trouwens ieder jaar een nieuw deel van Fifa kopen voor 60 euro om steeds iets betere gameplay te krijgen, in plaats van één keer Pro Evo te kopen voor haast perfecte gameplay?

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

Ik hoop dat de graphics echt kikken zijn en dat je beter dan ooit op het internet kan spelen.

Ook hoop ik dat als er een goal is je mooie terugblikken kan zien.

Geplaatst:
Ik hoop dat de graphics echt kikken zijn en dat je beter dan ooit op het internet kan spelen.

Ook hoop ik dat als er een goal is je mooie terugblikken kan zien.

De graphics worden zeker weten wel geupdate, geen zorgen (vooral voor mij niet, want ik koop gezellig PES 6 :*D ). En je kan al op het internet spelen, zelf heb ik 2005 een keer gehad, en daarmee kon dat! Als ik je onderste zin goed begrepen hebt bedoel je de highlights na een wedstrijd, die heb je volgensmij al, en als je een herhaling kan zien heb je die ook al. Ik hoop dat ik je alles wat duidelijker heb gemaakt!

• 2 weken later...
Geplaatst:

dat ze clubs beter doen(zoals fc groningen... die haddenz e bij fifa 2006 volgens mij vet slecht gedaan.

Geplaatst:

ik hoop dat je net als bij PEV een team kan samenstellen, de graphicks nog mooier zijn... er meer taalkeuze inzit (inclusief verslaggever, ik weet niet of dit bij 6 al het geval was) dat het wat uitgerbreidder is en dat je ook maneger kan spelen.

Geplaatst:

Bij Fifa 07 verwacht ik alle internationale landen(bijv. Nederland -/ België -/ Suriname -/ Canada enz. enz.)

En verder :

- Nog betere graphics.

- Mooiere/betere trukjes.

Dit was het nog zo'n beetje.

P.S : Wanneer komt Fifa 07 eigenlijk uit?

Geplaatst:

Ik wil dat internationale ploegen en ploegen zoals barcelona en arsenal dan zou het een goede game zijn :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...