Jump to content

fifa 2007

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik hoop dat die graphics beter worden, zoals bij pro evelution soccer 5 die zijn pas goed

EDIT: en natuurlijk de nationale teams, Nederland stond niet eens bij de fifa 06

Bewerkt: door Pitbull
  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SamShine

5

• SlickTB

5

• .Syfes

5

• Planlos Ultra

5

Geplaatst:

Bij mij stond het er wel je moet wel goed kijken hé op wat heb jij fifa 2006 fifa world cup ik dnek dat je het op de pc hebt juist dan is dat waarschijnlijk de verklaring dat jij nederland niet kan kiezen,omdat het een pc versie is en niet een PS2 versie,ik heb de playstaion2 en ik kan ze kiezen :)

• 3 weken later...
Geplaatst:

- kick -

GameTrailers pakte deze week uit met twee nieuwe FIFA 07 filmpjes. Het ziet er allemaal wel gelikt uit. Toch ben ik benieuwd of het mijn liefde voor PES 5 kan overtreffen.

Klik hier om de filmpjes te bekijken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

FIFA 07 borduurt verder op het succes van FIFA 06. Men heeft een aantal nieuwe animaties toegevoegd, de mogelijkheid om op zijn Henry s te scoren en er is een uitgebreidere mogelijkheid om online te gaan spelen. FIFA 07 zal namelijk synchroon gaan lopen met de beste competities uit Europa (geen eredivisie helaas). Hierdoor kun je online de wedstrijden spelen die op dat moment ook in het echt gespeeld worden.

Verder is het automatisme aangepakt, waardoor je nu meer het gevoel hebt dat een goed schot ook volledig aan jou te danken is.

Bron : inside Gamer

Geplaatst:

Ik verwacht ook meer van hetzelfde, ik koop de game wel. Ik koop al jaren Fifa, mij hoor je niet klagen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit PES heb gespeeld.

Geplaatst:
Ik verwacht ook meer van hetzelfde, ik koop de game wel. Ik koop al jaren Fifa, mij hoor je niet klagen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit PES heb gespeeld.

Ik heb net een filmpje bekeken van Inside gamer, maar ik weet alweer genoeg. Ik vind het er net zo uitzien als Fifa 06. De spelers reageren wat slap vind ik, keeper kan ook wel wat beter. Misschien is er wat aan de graphics gesleuteld maar ik vrees dat ik Fifa 07 door ga strepen. Dat filmpje is >hier< te bekijken overigens.

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit PES heb gespeeld.

Dan heb je vind ik wat gemist. Pro evo vind ik het beste voetbal spel, hoe de spelers bewegen, schieten, hoe er gescoord word. Naar mijn idee vele maal beter dan Fifa. Goed bij Pro Evo ziet ook haast elk spel er weer hetzelfde uit, maar dat interesseert mij niet. Ik heb bij een nieuwe Pro Evo meestal het gevoel dat het echt iets nieuws is, bij Fifa heb ik dat niet. Dus ik zou zeggen laat Fifa eens liggen, en neem Pro evo mee.

Geplaatst:
Aan de graphics is haast niks verandert hoor dan moeten we maar een betere fifa 08 verwachten.

Of ook is denken aan de andere voetbalgames op deze wrede aarde :*D Ik vond Fifa altijd geweldig, maar na 1x PES ben ik gelijk overgestapt!

Ik wil trouwens even een graphise vergelijking maken tussen PES 6 en Fifa 2007:

Fifa 2007

1154724920_4_3.jpg

Pro Evolution Soccer 6

1147607590_3_3.jpg

Fifa '07 komt uit in September dit jaar en PES 6 een maandje later, namelijk Oktober.

Ik heb op google bij afbeeldingen 2 covers gezien. Zouden dit echte covers zijn of zijn ze gewoon gemaakt door iemand met PS en dus niet door EA Sports? Kijk maar eens:

Eerste cover :

fifa07covermj4.jpg

Tweede cover :

portadafifa07vs2xo9.th.jpg

Mijn mening over Fifa 07 : Als ik de filmpjes zie, dan is er wel redelijk veel veranderd hoor! Ikzelf heb Fifa 06 en ik zie veel veranderingen. Zoals wanneer iemand viel dan deed de andere met zijn handen omhoog zodat hij onschuldig was. Dit was er nog niet. Ook is het veld echter geworden, de trucs zijn ook mooier,...

Sommigen zeggen dat het niet genoeg veranderd is, maar denk eens even na. Op PS2 kunnen de graphics ook haast niet beter worden. Dus moeten ze zich meer op kleine dingen focussen. Dus daarom is het alsmaar moeilijker voor veel te verbeteren.

Ik koop het allessinds, dan zijn de teams ook weer goed. En de stats van de selers ook . :puh:

Bewerkt: door Jon-asses

Ik heb net een filmpje bekeken van Inside gamer, maar ik weet alweer genoeg. Ik vind het er net zo uitzien als Fifa 06. De spelers reageren wat slap vind ik, keeper kan ook wel wat beter. Misschien is er wat aan de graphics gesleuteld maar ik vrees dat ik Fifa 07 door ga strepen. Dat filmpje is >hier< te bekijken overigens.

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit PES heb gespeeld.

Dan heb je vind ik wat gemist. Pro evo vind ik het beste voetbal spel, hoe de spelers bewegen, schieten, hoe er gescoord word. Naar mijn idee vele maal beter dan Fifa. Goed bij Pro Evo ziet ook haast elk spel er weer hetzelfde uit, maar dat interesseert mij niet. Ik heb bij een nieuwe Pro Evo meestal het gevoel dat het echt iets nieuws is, bij Fifa heb ik dat niet. Dus ik zou zeggen laat Fifa eens liggen, en neem Pro evo mee.

Ja, ik zou het graag eens spelen, misschien koop ik wel PES 6(die komt toch ook binnekort uit :puh:?). Ik ben ook niet voor Fifa of tegen PES maarja als ik het nog nooit heb gespeeld kan ik mijn oordeel niet vellen. Maar bedankt voor de tip en info -Matthijs- ;)

Edit: Over de cover was btw bekend dat David Villa er op zou staan, de rest weet ik niet zeker, waarom dopen we dit niet om tot het grote fifa topic?

Bewerkt: door robertsa
Geplaatst:

Nieuws | 18 augustus 2006 - Waar om de gameplay bij FIFA nog weleens getwist wordt, staat de soundtrack ieder jaar rotsvast als een huis. Ook dit jaar heeft EA Sports weer een divers en multicultureel soundtrack voor FIFA 07 weten samen te stellen. Zo staan er onder meer nummers op van bands uit landen als Benin, Chili en Libanon. Opvallendste namen zijn dit keer die van Keane, Muse, Outlandish en onze eigen The Sheer.

Angélique Kidjo - Wele Wele (Benin)

Belasco - Chloroform (Groot-Britannië)

Bersuit Vergarabat - O Vas a Misa…(Argentinië)

Bitman & Roban - Get On The Floor (Chili)

Blasted Mechanism - Blasted Empire (Portugal)

Boy Kill Boy - Civil Sin (Groot-Britannië)

caBas - La Cadena de Oro (Colombia)

Carlos Jean - Get Down (Spanje)

d.o.c.h.! - Was in der Zertung Steht (Duitsland)

Elefant - Uh-oh Hello (Verenigde Staten)

Epik - High Fly (Zuid-Korea)

Fertig, los! - Sie ist in mich verliebt (Duitsland)

Infadels - Can’t Get Enough (Mekon Remix) (Groot-Britannië)

Keane - Nothing In My Way (Groot-Britannië)

Malibu Stacy - Los Angeles (België)

Mellowdrone - Oh My (Verenigde Staten)

Mobile - New York Minute (Canada)

Morning Runner - Gone Up In Flames (Groot-Britannië)

Muse - Supermassive Black Hole (Groot-Britannië)

Nightmare Of You - Dear Scene, I Wish I Were Deaf (Verenigde Staten)

Outlandish - Kom Igen (Denemarken)

Paul Oakenfold - Beautiful Goal (Groot-Britannië)

Persephone's Bees - Muzika Dlya Fil'ma (VS/Rusland)

Plastilina Mosh Peligroso Pop (Mexico)

Polysics - Tei! Tei! Tei! (Japan)

The Prototypes - Kaleidoscope (Groot-Britannië)

Ralph Myerz and The Jack Herren Band - Deepest Red (Noorwegen)

Seu Jorge - Tive Razão (Brazilië)

Shiny Toy Guns - You Are The One (Verenigde Staten)

Stijn - Gasoline & Matches (België)

Suferosa - Royal Uniform (Noorwegen)

Tahiti 80 - Big Day (Frankrijk)

The Feeling - Sewn (Groot-Britannië)

The Pinker - Tones TMCr Grand Finale (Spanje)

The Sheer - Understand (Nederland)

The Young Punx - You've Got To…(Groot-Britannië)

Tigarah - Girl Fight (Japan)

Trash Inc. - Punk Rock Chick (Libanon)

Us3 - Kick This (Groot-Britannië)

Young Love - Discotech (Verenigde Staten)

Bron: Inside Gamer

De nieuwe soundtrack.

Geplaatst:

Lekker belangerijk zo'n Soundtrack laat EA nou eerst maar een voetbal game maken die wel speelt zoals het hoort.

Fifa 07

Brengt niks nieuws, anders dan... :

- Nieuwere tranfers

- Nieuwe animaties (die net zo haperen als in 06 cker)

- Betere graphics

- Waarschijnlijk (en dit is niet nieuw) dezelfde controls als 06

Voor een echt potje voetbal moet je Pro Evo hebben zo simpel is dat... !

Pitbull, las net je mening in een ander Fifa topic en ben blij dat je nu toch voor PES gaat... :puh:;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...