Jump to content

fifa 2007

Recommended Posts

Geplaatst:
ik hoop dat die graphics beter worden, zoals bij pro evelution soccer 5 die zijn pas goed

EDIT: en natuurlijk de nationale teams, Nederland stond niet eens bij de fifa 06

De graphics bin PES5 vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo goed(kheb m zelf ook) want van afstand zie je het niet zo super goed maar van dichtbij zijn wel weer heel goed en bij FIFA is dat bijna altijd het geval, dus van veraf en dichtbij, dus als ze dat bij PES erin zouden doen dan zou PES het beste zijn.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SamShine

5

• SlickTB

5

• .Syfes

5

• Planlos Ultra

5

Geplaatst: (bewerkt)

pitbull, als je het nederlandse nationale team wil kun je fifa 2006 world cup spelen, qua uiterlijk dezelfde game en met het nederlands eltal(voor het eerst ook met officeele gezichten en namen) :D

eigenlijk is fifa 2006 de eerste fifa sinds 98 die ik niet meer gekocht of illegaal heb, heb wel fifa world cup gespeelt maar die werd ik snel moe. hopelijk trekt fifa 07 mij weer, en speel ik hem met veel plezier :puh:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:
De graphics bin PES5 vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo goed(kheb m zelf ook) want van afstand zie je het niet zo super goed maar van dichtbij zijn wel weer heel goed en bij FIFA is dat bijna altijd het geval, dus van veraf en dichtbij, dus als ze dat bij PES erin zouden doen dan zou PES het beste zijn.

De graphics zijn niet het belangrijkste deel van een game, dus dat PES alleen het beste is met betere graphics is nogal raar.

De cover ziet er echt te gek uit die ga ik alvast kopen die 2007 jeah man die moet geweldig zijn dude :puh:

Beoordeel jij een game op grond van de cover? :{

• 4 weken later...
Geplaatst:

Ik verwacht maner skil enz.(sponser,kopen en verkopen spellers,verhuren en huren spelers enz)

En dat je stadiom ken kiezen en het weer

Geplaatst: (bewerkt)

Ik verwacht dat het iets beter gaat zijn dan 06 met nieuwe spelers, dat er betere grapics zijn...

Maar ik heb een vraag, op welke datum komt fifa 07 nu uit??? 28/09/2006 of 29/09/2006?

gta-freak2 :cya:

edit op hieronder, bedankt!

EDIT 2, op gamer staat deze zin, (de game ligt op 29 september in de winkel), . dus nu weet ik het helemaal niet meer! :?

Bewerkt: door gta-freak2
Geplaatst:

Hierbij nog een paar screens:

Deze vind ik zelf slecht (let op de voeten)

07wt5.jpg

En deze vind ik prachtig:

07qk3.jpg

Maar ik denk dat het een beter spel word dan pes6 :)

Geplaatst:
Maar ik denk dat het een beter spel word dan pes6 :)

En waarom denk je dat ? :7 Baseer je dat alleen op de graphics? Of op de demo (die tot nu toe alleen is verschenen van Fifa :N )? Waar baseer je dat op? Ik wil wel een discussie met je voeren :) .

• 1 maand later...
Geplaatst:

De graphics zijn niet het belangrijkste deel van een game, dus dat PES alleen het beste is met betere graphics is nogal raar.

Tuurlijk wel, want dan heb je de beste graphics en de beste gameplay, wat wil een mens nog meer :engel:

Geplaatst:

Ik vind Fifa 07 echt een top spel, en speel het elke dag, maar hij is niet veel beter dan PES6, ik vind de PES serie's ook erg mooi :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik vind de gameplay echt stukken beter bin Fifa07 en de graphics zijn echt heel erg goed.

Vooral de manager mode is heel vet.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Fifa 2007 ben ik dit jaar niet gaan kopen , Ik heb 2006 , 2005 , 2004 , 2003 , 2002 ... 94

Dus mischien ben ik dan wel en verzamelaar , het word een beetje afgezaagt :bonk:

Nu ben ik helemaal overgeschakelt op Grand THeft Auto :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...