SlickTB Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ik hoop dat die graphics beter worden, zoals bij pro evelution soccer 5 die zijn pas goedEDIT: en natuurlijk de nationale teams, Nederland stond niet eens bij de fifa 06 De graphics bin PES5 vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo goed(kheb m zelf ook) want van afstand zie je het niet zo super goed maar van dichtbij zijn wel weer heel goed en bij FIFA is dat bijna altijd het geval, dus van veraf en dichtbij, dus als ze dat bij PES erin zouden doen dan zou PES het beste zijn. Reageren
.Syfes Geplaatst: 27 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 De cover ziet er echt te gek uit die ga ik alvast kopen die 2007 jeah man die moet geweldig zijn dude Reageren
Dikbuik Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) pitbull, als je het nederlandse nationale team wil kun je fifa 2006 world cup spelen, qua uiterlijk dezelfde game en met het nederlands eltal(voor het eerst ook met officeele gezichten en namen) eigenlijk is fifa 2006 de eerste fifa sinds 98 die ik niet meer gekocht of illegaal heb, heb wel fifa world cup gespeelt maar die werd ik snel moe. hopelijk trekt fifa 07 mij weer, en speel ik hem met veel plezier Bewerkt: 27 augustus 2006 door Dikbuik Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 De graphics bin PES5 vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo goed(kheb m zelf ook) want van afstand zie je het niet zo super goed maar van dichtbij zijn wel weer heel goed en bij FIFA is dat bijna altijd het geval, dus van veraf en dichtbij, dus als ze dat bij PES erin zouden doen dan zou PES het beste zijn. De graphics zijn niet het belangrijkste deel van een game, dus dat PES alleen het beste is met betere graphics is nogal raar. De cover ziet er echt te gek uit die ga ik alvast kopen die 2007 jeah man die moet geweldig zijn dude Beoordeel jij een game op grond van de cover? Reageren
truegameking Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Ik verwacht maner skil enz.(sponser,kopen en verkopen spellers,verhuren en huren spelers enz) En dat je stadiom ken kiezen en het weer Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 (bewerkt) Ik verwacht dat het iets beter gaat zijn dan 06 met nieuwe spelers, dat er betere grapics zijn... Maar ik heb een vraag, op welke datum komt fifa 07 nu uit??? 28/09/2006 of 29/09/2006? gta-freak2 edit op hieronder, bedankt! EDIT 2, op gamer staat deze zin, (de game ligt op 29 september in de winkel), . dus nu weet ik het helemaal niet meer! Bewerkt: 24 september 2006 door gta-freak2 Reageren
SamShine Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Je hebt geluk, de 28e (je hoeft dus een dag minder lang te wachten ). Bron: http://www.insidegamer.nl/pc/fifa07 Reageren
M4X Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Hierbij nog een paar screens: Deze vind ik zelf slecht (let op de voeten) En deze vind ik prachtig: Maar ik denk dat het een beter spel word dan pes6 Reageren
SamShine Geplaatst: 26 september 2006 Rapport Geplaatst: 26 september 2006 Maar ik denk dat het een beter spel word dan pes6 En waarom denk je dat ? Baseer je dat alleen op de graphics? Of op de demo (die tot nu toe alleen is verschenen van Fifa )? Waar baseer je dat op? Ik wil wel een discussie met je voeren . Reageren
SlickTB Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 De graphics bin PES5 vind ik eerlijk gezegd helemaal niet zo goed(kheb m zelf ook) want van afstand zie je het niet zo super goed maar van dichtbij zijn wel weer heel goed en bij FIFA is dat bijna altijd het geval, dus van veraf en dichtbij, dus als ze dat bij PES erin zouden doen dan zou PES het beste zijn. De graphics zijn niet het belangrijkste deel van een game, dus dat PES alleen het beste is met betere graphics is nogal raar. Tuurlijk wel, want dan heb je de beste graphics en de beste gameplay, wat wil een mens nog meer Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik vind Fifa 07 echt een top spel, en speel het elke dag, maar hij is niet veel beter dan PES6, ik vind de PES serie's ook erg mooi Reageren
SlickTB Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Ik vind de gameplay echt stukken beter bin Fifa07 en de graphics zijn echt heel erg goed. Vooral de manager mode is heel vet. Reageren
Cenzy Geplaatst: 30 januari 2007 Rapport Geplaatst: 30 januari 2007 Fifa 2007 ben ik dit jaar niet gaan kopen , Ik heb 2006 , 2005 , 2004 , 2003 , 2002 ... 94 Dus mischien ben ik dan wel en verzamelaar , het word een beetje afgezaagt Nu ben ik helemaal overgeschakelt op Grand THeft Auto Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.