pisvlek Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ik wil alle bestanden en systeembestanden wissen en daarna Windows opnieuw installeren. Hoe moet dit? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 wil je er alles afhebben? formateer dan je HD Reageren
Robin2130 Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Stop de Windows CD in je CD-Rom drive en start dan op vanaf de Windows CD. Je krijgt dan de setup procedure. En later kan je kiezen op welke schijven je Windows wil gaan installeren. En daar kan je ook je harddisk formatteren, ik dacht dat je dan op F moest drukken. Ach het staat netjes omschreven in de setup procedure Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 en als je nou geen windows cd hebt? want ik wil het zelfde doen maar ik heb alleen een verborgen recovery partitie. Reageren
Fisherspoooner Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Simpel, als je geen CD hebt hoor je er een te kopen (als je PC wilt formateren) En volgens mij is die verborgen partitie geen probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.