Wrieh Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 dat was dus kapot het mb ram geheugen(dus troep)maar ervoor ag fhij ook al geen beeld toen em vriend er ngo neit overstruikelde was er ook nog geen beeld hoe kon dit dan? alle szat goed. en de dag daarvoor deed ie het ngo goed vaagggg..... Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Hoi, Ik heb hier nog een oude Packard Bell computer staan. Maar als ik hem opstart hoor ik 3 piepjes en ik krijg geen beeld. Zou iemand weten waar dit aan kan liggen? Specs: Intel Pentium II MMX 233Mhz 32MB RAM 2.2GB HDD BVD Johan O. Ik denk dat ik de gouden tip heb, ik heb dit probleem zelf ook al gehad. sluit een ander toetsenbord EN muis aan. restart de computer dit omdat de pc eerst de muis checkt en daarna het toetsenbord en daarna monitor en als een van die dingen niet functioneren gaat de pc niet het beelscherm weergeven Wat is dit nouw weer voor crap een computer doet een Power On Self Test of wel POST. Hij kijkt het eerste naar de belangrijkste onderdelen van een pc. Dat zijn de processor, moederboord, intern geheugen en de videokaart. Als 1 van deze onderdelen niet werkt gaat hij Piepen. De hoeveelheid en lengte van de piepjes zijn afhankelijk van het merk BIOS en ja die piepjes betekenen wat en je kan het na zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.