Jump to content

The 5 GHZ Project

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eventjes tussendoor, ...

Er is al een topic over dit, namelijk -->>Dit<<-- opgestart door mij, als je dan eventueel iets over overckloking wilt toevoegen doe dat dan daar .. (En overckloking is toch hardware ?)

Ontopic: Wat je hebt gedaan is fijn maar kan je geen screens laten zien van voor en na ?... dat gelooft namelijk meer, en ik kan je zeggen van 400 MHz naar 1.2 GHz is al meer dan het dubele, heel veel dus, want een normaal iemand die zijn CPU nog een tijdje wilt gebruiken doet dit niet meer dan 10 a 20 % van zijn origineel CPU, Wat dus wilt zeggen dat 2 GHz en 3 GHz onmogelijk is, ook is dat 5GHz filmpje een overcloking van iemand die een 2.53 GHz CPU heeft (dus 50% overkloked, jij zit al over de helft) anders is ie na een paar weken voor de vuilbak, en dan zeg je dat je met stikstof hebt gewerkt, (Ik zeg niet dat ik niet geloof :sst: ) Maar hoe heb je dat dan gedaan, kan je hier wat meer info en *zelfgemaakte screens over maken* (als je er dan toch zelf een topic over maakt is dat zeker geen overbodige luxe)

Het komt er dus op neer, gebruik de zoekfunctie..... ;)

Tim : Het lijkt met goed mogelijk wat jij voorstelt, maar de vraag is waar ga je een reservoir in je pc zetten ? Zoveel plaats is ook niet echt, maar hetgeen wat jij zegt voldoet voledig aan de eisen van een waterkoeling, dit koelt je pc met water, dat naar een resevoir buiten je word gepomt terug afkoelt en terug je pc via buizen darmpjes etc ..

Stefaneke: Stikstof door een darmpje... Dat gaat niet goedkomen, dan is je PC meteen goed voor de schroothoop :-(

Edit: Volgens de post van RonaldVC is het standaart een CPU van 2.1 GHz....

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst: (bewerkt)

Eindelijk, hij is kapot. ik wou hem opstarten, en toen :(. nu ga ik verder met een 350 MHz processor. maar die is moeilijk over te clocken

ik zal een paar foto's maken van mijn kapotte processor :puh:

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

ik had hem in de vriezer gelegd maar hij behaalde geen snelheidswinst :( toen ik hem uit de vriezer haalde en opstarten hield ie het nog geen 5 sec vol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...