Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

unlkjljkljkltitlenod17yc.png[/url]

Rate en tips dit vind ik ietsjes beter dan die andere ik heb de planeten kleiner gemaakt zodat ze lijken of ze verder zijn en deze keer maar 1 lensflare want die andere pastte niet echt dus een mini verbeterde versie :*D

Geplaatst:

Wanner je de aarde resized moet je shift in houden, nu is de aarde ovaal in plaats van rond.

Je ziet de licht van de lensflare Dat moet je duidelijk weer geven,

De lensflare staatachter de grootste planeet, dus moet hij donker zijn en niet licht, Bij de aarde moet hij links een beetje donkerder. Zo komt het veel realistiser uit.

Misschien ook nog de ster, die het grootst is?

Ik zou nog wel wat meer effecten er in stoppen, kwa lichtval en dergelijke.

Geplaatst:

Het is wel mooi gedaan enzo maar ik vind het er een beetje raar uitzien :puh:

Kweet ook niet waarom :).

Als je van dichtbij kijkt , is het wel mooi :).

7/10

Geplaatst:

Ik vind het wat leeg. :cab:

De effecten met de zon zijn wel mooi, maar de andere planeten zien er niet echt mooi uit... Ze zien er niet echt 3D uit en met name Jupiter lijkt het héél erg dat 'ie erin geplakt is... Jupiter zie je té recht van voren, je zou het wat ronder moeten maken... Ook wat effecten op Jupiter van de zon geeft meer het effect dat Jupiter er écht in het plaatje staat... Zoals aan de echterkant van Jupiter schaduw te geven, want daar komt immers geen licht van de zon. Ook is de Aarde wel érg ovaal. Bovendien ziet dat onderste stuk lege ruimte er niet erg mooi uit. De zon vind ik eigenlijk het enigste wat er mooi uitziet, met de effecten van de zonneschijn en dergelijke. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...