Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien zien jullie me nu als een whiner of een flamer of zo maar dit wil ik toch even kwijt:

Ik heb GTA:SA op de PS2 en ik zat zo net dus te racen (die race hete Vinewoot of zo) en krijg dan steeds een verschijnsel dat ik de wegen niet of heel slecht kan zien. In deze track is een bepaald punt waar bijna elke auto van de baan af raakt en niet meer terug op de baan kan komen. Ik ging vanaf het begin van de race op kop, op een gegeven moment botste ik tegen een één of andere paal aan waardoor m'n auto beschadigd raakte, maar ingehaald werd ik niet. Ik had zoiets van 'de rest is vast in een één of ander ravijn gestort of zo' en ik besloot de race gewoon heel rustig uit te rijden, het ergste wat kon gebeuren is dat mn auto op z'n kop zou slaan. Vanaf dat moment kreeg ik de bug waardoor ik TOTAAL niets meer zag, alleen de lucht en het gras...! Er zit natuurlijk een verschil tussen langzaam en langzaam en het ging in mijn geval TE langzaam. Ik werd ingehaald, dat is al erg genoeg, en probeerde de auto een beetje bij te blijven en zijn begingen na te bootsen (want ik zag nog steeds geen flikker). De bug verhielp zichzelf niet. Opzich lukte het aardig, totdat de auto finishde, eerste kon ik dus al niet meer worden. Was ik best geïrriteerd om, want die bug was daar dus de aanleiding van! Wat gebeurt er vervolgens, ik geef ff gas het laatste stukje (nog steeds onder invloed van de bug), en knal tegen een muur, of wat het ook mocht wezen. Nóg een auto haalt me in en ik eindig als 3e... Allemaal door die bug! Ik had makkelijk kunnen winnen! Dit wilde ik gewoon even kwijt... Ik heb nu best wel zin op m'n CD gewoon over midden te breken want dit is echt geen fun meer... :duh:

Bewerkt: door diehard

Tja, ik begrijp je irritatie.. En verliezen is nooit leuk, zeker niet op een manier waaraan je zelf niks kan doen. Maar ik zie niet echt wat je met dit topic wilt bereiken, zó erg is het nou ook weer niet. Die race kan je altijd opnieuw proberen te doen en dan zal je hem vast wel winnen. Tenzij je de bug telkens opnieuw krijgt heb je geen reden om je zorgen te maken, we hebben allemaal wel eens pech. :puh: Wanneer je last blijft houden van de bug is het een optie om je DVD in te ruilen voor een nieuwe (mits je nog garantie hebt), wanneer ook dit niet helpt kan je je PS2 laten na kijken. Maar waarschijnlijk is dit allemaal niet nodig en heb je last gehad van een bugje dat zich wel eens vaker voor doet.

Veel succes als je het straks opnieuw probeert, en laat die DVD voorlopig maar heel. :cya:

Bewerkt: door Jowx

Je hebt wel gelijk, met dit topic wil ik eigelijk niks bereiken ik wil gewoon m'n verhaal bij iemand kwijt. Ik maak zelf al een jaar of 2,5/3 mappen voor games op de Quake 3 engine (voornamelijk Call of Duty (:UO/2)). En ik weet dus wel hoe de mappen min of meer opgebouwd zijn. Het spel laad maar een deel van het speelveld, dat hoort het veld te zijn waar de speler zich bevind (dit laat de game sneller doorlopen). Maar dat is bij mij dus niet het geval. En ja, ik krijg die bug veel vaker als alleen deze keer, voornamelijk als ik op hoge snelheid ga rijden, en dit is ookal m'n 2e DVD (met die 1e had ik 't zelfde probleem). Maarja, bedankt voor het luisteren anywayz. Deze kan dicht indien de admin dat noodzakelijk vindt.

Bewerkt: door diehard
Geplaatst:

Haha 't is gelukt (wel zonder bug maar ok), ik ging als 6e van start, de voorste knalt tegen een taxi aan en twee andere knallen weer tegen hun aan. Dus toen waren we nog met 3. Ik ga zo naast de tweede plaats rijden en probeer 'm af te snijden. Dus wij zitten een beetje te zooien en ineens hoor ik BOEM en die pik was weg, kijk ik in m'n achteruit spiegel, was hij frontaal tegen een muur geknalt LOL. :D Dus ik ga naast de eerste rijden en probeer 'm te pidden. Komt er een bocht aan, ik duuw 'm naar de zijkant, BOEM. Frontaal tegen de vangreel aan en 100.000 keer over de kop. :D Toen kon ik gewoon heel rustig uitrijden. 8)

Zulk soort frustraties ken ik, ik had het een keer bij de Chilliad Challenge, ik was eerste, bijna bij de finish, knal ik net voor ik er ben tegen een boom op, alsnog zesde...

DVD is het trouwens.

Bewerkt: door Baffie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...