noedel Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 (bewerkt) Hoi, hier wat nieuwe textures voor de Mitsubishi Evo 8 van Spy3D DOWNLOAD Enkel die Red Bull stier deed wat lastig Hope you like it Greetzzz Bewerkt: 5 juli 2006 door noedel Reageren
Schno009 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Leuk! weer eens wat anders! 8,5/10 niets op aan te merken. ps. toch wel: vraag toestemming of je het model erbij mag doen, het enige wat je meestal hoeft te doen is 1 regel erbij in de readme, dan heb je meer kans dat mensen hem downloaden, want anders moeten ze eerst weer naar de EVO gaan zoeken Reageren
noedel Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ok, bedankt voor die goede raad! Met textures veranderen kan ik me echt amuzeren Als er nog ideeën zijn, zet hier maar neer, dan probeer ik ze wel Greetzzz Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Noedel, dit zijn echt paintjobs van kwaliteit! Alles ziet er gelikt uit en met hoge resolutie. Ik heb er eigenlijk niks op aan te merken. Ga zo door! Mvg, Wazuup Reageren
noedel Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hehe, bedankt! Het is eigenlijk pas de tweede wagen die ik wat nieuwe jasjes geef hoor :$ Mijn pack staat hier al op gta-worldmods te downloaden. Heb ondertussen terug al wat nieuwe textures gemaakt. Hier nog wat foto's (komt van de Monster Truck ) Greetzzz Reageren
kees1991 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 whoo cool die spongebob auto wil ik mooi gemaakt Reageren
Jozz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 mooi, vooral die redbull texture 8/10 Reageren
erterer0 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Wow dat is mooi gemaakt! Mag ik wel vragen hoe je het er zo mooi hebt ingewerkt? 10/10, erg mooie stijl en goed gedeitaileerd! Reageren
noedel Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Wow dat is mooi gemaakt! Mag ik wel vragen hoe je het er zo mooi hebt ingewerkt?10/10, erg mooie stijl en goed gedeitaileerd! Hmm, gewoon het plaatje veranderen, en eraan werken tot ze goed op de wagen staan Bedankt voor de goeie reacties allemaal Greetzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.