Q Dude Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 (bewerkt) Voordat ik me verhaal hier ga plaatsen wil ik even zeggen dat dit niet bedoelt is als reclame maar om mensen te invormeren om een leuke goodie te krijgen bij aankoop van GTA:SA In het foldertje van D!xons staat dat je een gratis bandana krijgt bij aankoop van GTA: San Andreas. Er is alleen 1 klein nadeeltje bij de d!xons is GTA pas te koop op 29 oktober dus je moet iets langer wachten als je zo'n coole bandana wilt. Hier onder een plaatje van de bandana (dankzij joriz die hem al had gekregen van Rockstar voor zijn GTA site) edit: Stickers en andere goodies krijg je niet bij SA alleen de bandana!! Bewerkt: 25 oktober 2004 door Q Dude Reageren
Spike Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Voordat ik me verhaal hier ga plaatsen wil ik even zeggen dat dit niet bedoelt is als reclame maar om mensen te invormeren om een leuke goodie te krijgen bij aankoop van GTA:SAIn het foldertje van D!xons staat dat je een gratis bandana krijgt bij aankoop van GTA: San Andreas. Er is alleen 1 klein nadeeltje bij de d!xons is GTA pas te koop op 29 oktober dus je moet iets langer wachten als je zo'n coole bandana wilt. Hier onder een plaatje van de bandana (dankzij joriz die hem al had gekregen van Rockstar voor zijn GTA site) edit: Stickers en andere goodies krijg je niet bij SA alleen de bandana!! hummnaaaa nie nodig :lol: . Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 nahhhh leuk om te hebben maar ik ga niet naar dixons om er een bandana bij te krijgen Reageren
Gta-san-andreas-allesweter Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ik ook nie Reageren
Chi Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Is ook in de winkel te koop. Of kijk op Ebay, want Rockstar heeft ze al eens eerder in amerika weggegeven ter promotie van San Andreas Reageren
lepertum Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Bij carrefour (in Belgie) krijg je hem ook Reageren
Joriz Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Een goodie is altijd leuk he. Deze bandana staat wel redelijk op de foto (plak je eigen hoofd er maar onder :lol: ) Maar een pet staat cooler. EDIT: Oja alles is gespiegeld omdat ik de foto in de spiegel heb gemaakt! <_< :lol: Reageren
The Godfather Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 je ziet wel erg bleek joriz ik hoef die bandana niet...gebruik ik denk ik tog als zakdoek :huh: Reageren
Trax Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Ah joris, opschepper :lol: Nee, ziet er wel ubercooltjes uit Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Een goodie is altijd leuk he.Deze bandana staat wel redelijk op de foto (plak je eigen hoofd er maar onder :lol: ) Maar een pet staat cooler. ey joriz weet je waar je die pet kan kopen? ik vind die pet f*ckin lauw Reageren
victor88 Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 ik vind mijn von dutch petje toch iets mooier maar wel cool zo'n bandana Reageren
Trax Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Een goodie is altijd leuk he.Deze bandana staat wel redelijk op de foto (plak je eigen hoofd er maar onder :lol: ) Maar een pet staat cooler. ey joriz weet je waar je die pet kan kopen? ik vind die pet f*ckin lauw Ik meen dat hij die kreeg van Rockstar Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Een goodie is altijd leuk he.Deze bandana staat wel redelijk op de foto (plak je eigen hoofd er maar onder :lol: ) Maar een pet staat cooler. ey joriz weet je waar je die pet kan kopen? ik vind die pet f*ckin lauw Ik meen dat hij die kreeg van Rockstar aahhh joriz lucky bastard wil die pet ook :crying: :crying: :crying: :crying: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik denk dat het komt omdat JOriz deze site mede heeft opgericht, en hij eigenlijk de leider is van deze grootste gta forum van nederland _O_ en R* ons officieel heeft erkend als fansite....... Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik denk dat het komt omdat JOriz deze site mede heeft opgericht, en hij eigenlijk de leider is van deze grootste gta forum van nederland _O_en R* ons officieel heeft erkend als fansite....... yup helemaal waar en joriz mag er wel trots op zijn wat hij voor elkaar heeft gekregen. als je het mij vraagt moeten wij als leden van de site van JORIZ ons toch nog beter gaan gedragen en aan ZIJN regels houden zodat hij met nog meer plezier aan deze nr.1 site kan werken en dat hij niet steeds boos hoeft te worden. JORIZ en de rest die deze gruwlijke site overeind houden jullie hebben goed werk vericht aan deze officele brute nr.1 fansite van nederland B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.