San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik vind hem wel geslaagd, al zeg ik het zelf... Reageren
Froop Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Voor mij is dit alleen knippen en plakken plus een tekst. De tekst past gewoon niet bij het geheel, het valt te veel op door de grootte en de kleur. Probeer eens wat te experimenteren. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Och, och, het is helemaal niet alleen knip en plak werk. Maar ja, kan dat je dat denkt... Reageren
Samurai Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Gewoon 2 renders+wallpaper ? En tekst, die te groot is. Overigens: die paar effectjes zie je niet hoor. Imo is dit slecht. Bewerkt: 6 juli 2006 door Samurai Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Kan jij het beter dan? Lijkt me sterk, maar je mag het van mij proberen. En @ Froop, denk je nou echt dat ik hier c4d en al die andere onnozele effectjes erdoor heen sodemieter? Reageren
Froop Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Kan jij het beter dan? Lijkt me sterk, maar je mag het van mij proberen.En @ Froop, denk je nou echt dat ik hier c4d en al die andere onnozele effectjes erdoor heen sodemieter? God zeg, als je niet tegen kritiek kan open dan geen topic. Er zijn zat effecten die je kan gebruiken, als je het maar goed doet. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Er kunnen denk ik makkelijk C4D Renders doorheen doen, als je ze maar goed gebruikt.. Als je op die Design sites kijkt doen ze dat ook heel vaak.. Of achter de render door Brushen.. Vaak kun je dezelfde effecten gebruiken als in een sig maar dan moet je ze gebruiken... ik vind deze cover niet zo heel geslaagd want het LIJKT dat er maar 2 renders, achtergrond, en tekst is gebruikt... Gebruik anders wat Design sites voor inspiratie.. Reageren
malukub0oy Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hee hoe kom jij aan die Achtergrond..? Want ik heb die Achtergrond Vaker zien voorkomen bij de Sig van Ying Yang Twinz van DaddyPimp en nu deze Pic... Hoe kom je eraan kun je mischien de Link of plaatje Geven? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hee hoe kom jij aan die Achtergrond..?Want ik heb die Achtergrond Vaker zien voorkomen bij de Sig van Ying Yang Twinz van DaddyPimp en nu deze Pic... Hoe kom je eraan kun je mischien de Link of plaatje Geven? Here it is http://www.marlinstudios.com/gallery/hgallery/alleyway.jpg Als je op Google naar ''Alleyway'' zoekt, krijg je deze als 1e plaatje. Hij is erg vaak te zien in Covers... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.