gtajohan Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 hey ik heb een auto gemaakt in 3ds max maar ik weet niet wat ik dan moet doen en hoe ik die in sa moet zetten. kan iemand mijn hier mee helpen Johan Reageren
ikt Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Doe daar de .dff en de .txd file uit halen, stop die in GTA3.IMG (je weet het denk ik wel aangeien je mod). Klaar ben je Reageren
Schno009 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) nou, ikt, als dat nou zo simpel zou zijn, zou iedereen kunnen modden! je importeerd eerst een bestaande auto, je bestudeerd de structuur, en je delete alles behalve het wiel en alle dummy's dan importeer je je eigen auto en linkt ze aan de dummy's als de originele auto dan exporteer je het als dff, met als collision file de originele DFF EDIT: hiervan staat ook wel een tut in de master tutorial list Bewerkt: 6 juli 2006 door schno009 Reageren
gtajohan Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 ik heb hem gedownload maar dat was een lwo bestand ik heb hem gemaakt naar dxf zodat ik hem naar 3ds max kon importeeren dat was wel gelukt maar zou iemand de rest voor mij willen doen. reageer maar eve als je het wilt dan mail ik heb 3ds bestand Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Kijk anders gewoon ff op de Master Tutorial List. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.