Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb een auto gemaakt in 3ds max maar ik weet niet wat ik dan moet doen en hoe ik die in sa moet zetten.

kan iemand mijn hier mee helpen :?

Johan

Geplaatst:

Doe daar de .dff en de .txd file uit halen, stop die in GTA3.IMG (je weet het denk ik wel aangeien je mod). Klaar ben je :)

Geplaatst: (bewerkt)

nou, ikt, als dat nou zo simpel zou zijn, zou iedereen kunnen modden!

je importeerd eerst een bestaande auto, je bestudeerd de structuur, en je delete alles behalve het wiel en alle dummy's

dan importeer je je eigen auto en linkt ze aan de dummy's als de originele auto

dan exporteer je het als dff, met als collision file de originele DFF

EDIT: hiervan staat ook wel een tut in de master tutorial list

Bewerkt: door schno009
Geplaatst:

ik heb hem gedownload maar dat was een lwo bestand ik heb hem gemaakt naar dxf zodat ik hem naar 3ds max kon importeeren dat was wel gelukt maar zou iemand de rest voor mij willen doen.

reageer maar eve als je het wilt dan mail ik heb 3ds bestand

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...