Jump to content

eindmissies

big brunelli

Recommended Posts

Normaal gesproken zou je door Lance Vance gebeld moeten worden nadat je 5 bedrijven inclusief Printworks voltooid hebt. Misschien moet je even wachten, bijvoorbeeld een stukje rijden en dan uitstappen en hopen dat je een telefoontje krijgt. Of een paar keer saven.

Ik weet niet of je Vice City voor de PC hebt. Zo ja, dan kun je je savegame wel even plaatsen, dan wil ik wel even voor je kijken wat het probleem precies is. ;)

Delen op andere websites

• 2 weken later...
heeey,

ik heb de love fist en bikers missies afgerond maar hierna krijg ik geen missies meer weet iemand mischien hoe dat komt :N:N ?

al vast bedankt

M

Heb je verder helemaal geen opdrachtgevers meer...? Avery Carrington, Umberto Robina, Auntie Poulet of de opdrachten bij de Vercetti Estate allemaal afgerond? Check eerst even of er nog een opdrachtgever op de radar staat, en anders moet je bedrijven gaan kopen, en daar de missies van gaan doen...;)

Delen op andere websites

Je moet ook de Distrubute missies doen(dat bedrijfje dat ijsjes verkoopt), mij is het ook overkomen.

Ik dacht dat ik alle missies had gedaan om de eindmissies te doen, maar ik was vergeten de Distribute te doen.

Delen op andere websites

Je moet sowiso deze bedrijven voltooid hebben:

-Bootwerf

-Printworks

-Sun Shine (eerste lijst)

-Film Studio's

-Malibu Club

-Kaufman Cabs

Als je dat allemaal hebt voltooid krijg je telefoon van Lance, dat je direct naar de Printworks moet komen. Daar is de baas aangevallen. Klik hier voor uitleg van de missie.

Heb je die voltooid krijg je opnieuw telefoon van Lance, ditmaal zijn er problemen in de Vercetti Estate. Klik hier om die missieuitleg te bekijken.

Heb je deze missies gedaan is je spel uitgespeeld (StoryLine).

Veel Geluk!

TcT MaFioSo

Delen op andere websites

heey,

ik kan geen bedrijven kopen zelfs de goedkoopste bedrijf kan ik niet kopen hoewel ik wl genoeg geld heb om de goedkoopste bedrijf te kopen

weet iemand hoe dat kan :N:N ?

al vast bedankt

Dat zou betekenen dat je de missies bij de Vercetti Estate nog niet hebt afgerond. Je moet eerst de missie 'Bar Brawl' hebben gehaald, dan kun je pas de bedrijven kopen. Je vindt deze missie in de Vercetti Estate, op Starfish Island.

Veel succes! ;)

Delen op andere websites

ik kan ook geen appartementen kopen hoewl ik wl genoeg geld er voor heb

Geen flauw idee hoe dat kan, maar in ieder geval:

Loop in het huisje. Nu zul je linksbovenin zien: Press TAB to buy this building ofzo. Druk dan ook op TAB. Nu zul je het appartement van een ander zicht zien, wat aangeeft dat je het hebt gekocht.

Delen op andere websites

Je moet sowiso deze bedrijven voltooid hebben:

-Bootwerf

-Printworks

-Sun Shine (eerste lijst)

-Film Studio's

-Malibu Club

-Kaufman Cabs

Als je dat allemaal hebt voltooid krijg je telefoon van Lance, dat je direct naar de Printworks moet komen. Daar is de baas aangevallen. Klik hier voor uitleg van de missie.

Heb je die voltooid krijg je opnieuw telefoon van Lance, ditmaal zijn er problemen in de Vercetti Estate. Klik hier om die missieuitleg te bekijken.

Heb je deze missies gedaan is je spel uitgespeeld (StoryLine).

Veel Geluk!

TcT MaFioSo

Dat klopt niet, je hoeft maar 5 bedrijven voltooid te hebben.

Ik heb deze voltooid:

-SunShine Auto's (1e lijst)

-Printworks

-Pole Position Club

-Kaufman Cabs

-Cherry Poppers

En toen kreeg ik al een telefoontje van Lance...

Ik heb Keep Your Friends Close gehaald en ik heb nog steeds geen enkele zijmissie gedaan (zelfs de eerste missie van Avery Carrington niet), en ook heb ik nog geen enkele missie gedaan van de Boatyard of de Malibu.

Dus je hebt de zijmissies niet nodig om de verhaallijn uit te spelen, alleen 5 bedrijven waarvan je alle missies gehaald hebt (of bij SunShine Auto's lijst 1), en Printworks moet je sowieso voltooid hebben, dus Printworks en 4 anderen.

Bewerkt: door Lance Dance
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...