Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

DE AANVRAAG IS FOUT!

De oorzaak is dat je niet het goede lijstje hebt gebruikt.. Stuur een PB naar .Levi. of Slimm en vertel wat fout is, hun zullen je topic bewerken zodat een teamlid jou aanvraag kan maken. Voor vragen kun je altijd in het hoofdtopic terecht.

Geplaatst:
DE AANVRAAG IS FOUT!

De oorzaak is dat je niet het goede lijstje hebt gebruikt.. Stuur een PB naar .Levi. of Slimm en vertel wat fout is, hun zullen je topic bewerken zodat een teamlid jou aanvraag kan maken. Voor vragen kun je altijd in het hoofdtopic terecht.

er is toch geen verchil met dit aanvraag: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=29521

en die van mij...

hij gebruikte toch ook geen lijstje... :duh:

Geplaatst:

DE AANVRAAG IS FOUT!

er is toch geen verchil met dit aanvraag: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=29521

en die van mij...

Er zit zeker verschil in. Het nieuwe Render Team gebruikt nieuwe lijstjes (dat is nog een oude), maar er stonden nog wat oudere aanvragen over, dus ik vond het wel zo vriendelijk om die ook nog te doen.

Geplaatst: (bewerkt)

DE AANVRAAG IS FOUT!

en die van mij...

Er zit zeker verschil in. Het nieuwe Render Team gebruikt nieuwe lijstjes (dat is nog een oude), maar er stonden nog wat oudere aanvragen over, dus ik vond het wel zo vriendelijk om die ook nog te doen.

wat is er niet duidelijk wat er gebeurt moet worden???!!

wtf maakt het uit of nu over van die / staan in het lijstje of als ik het zo even zeg

het is nogal een mooi zicht:

Type: /

Stijl: /

Grootte: /

Afbeelding:gegeven

Tekst: /

Rand: /

Kleuren: /

Render (optioneel): ja

:ch::ch::ch:

en altijd met da stom plaatje: ER IS EEN FOUT OPGETREDE IN UW AANVRAAG

BLA BLA BLA BLA BLA

Bewerkt: door kristof01

Je neemt nu volgens mij het lijstje over van het Graphics Team, maar het gaat hier om het Render Team.

Meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina,

en let een beetje op je taalgebruik trouwens... :{

[Edit] Ga het taalgebruik nou niet té goed opvatten, ik bedoel gewoon dat je niet meteen boos hoeft te worden.

Bewerkt: door Froodooo
Je neemt nu volgens mij het lijstje over van het Graphics Team, maar het gaat hier om het Render Team.

Meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina,

en let een beetje op je taalgebruik trouwens... :{

zo goed:

beste Froodooo,

zou u alstublieft mijn vraag kunnen beantwoorden, omtrent mijn vorige post.

groeten en BVD

kristof01.

Naam: -> kijk in m'n nick en voorwa hebt ge da nodig

Plaatje: -> heb ik gegeven

Wat wil ik gerenderd hebben: -> heb ik gezegd

Eventuele wens(en): -> heb ik ook gezegd

waar maken jullie dan problemen om?

volgens mij heeft het allemaal te maken met jullie rang super-, megaleden, enz zijn niet meer of minder als leden hoor en dat vergeten jullie soms!!!!

MIJN VRAAG: wat is er niet duidelijk wat er gebeurt moet worden???!!

Geplaatst:

Om aanvragen netjes en gestructureerd te kunnen behandelen hebben we afgesproken om gewoon een paar vragen te beantwoorden. Dit om discussies achteraf voor te zijn. En je bent helemaal niet verplicht Kristof01 om die vragen te beantwoorden hoor, maar dan maakt men gewoon geen render voor je. Niets is verplicht op dit forum, maar als je gebruik wilt maken van de mogelijkheden moet je gewoon aan de regels houden (een discussie die wij overigens samen al eens eerder voerden).

En het heeft helemaal niets te maken met megaleden, superleden en gewone leden. Er zijn regels en afspraken en daar houden we ons met zijn allen aan. Dus jij ook.....

Geplaatst:
Er zijn regels en afspraken en daar houden we ons met zijn allen aan.

maar de één hoeft dat minder te doen al de ander maarja...

en mijn vraag is nogaltijd niet beantwoord!

waarrom toch altijd die lijstjes invullen (die om de maand weer eens veranderen)

als het ook simpel gaat zonder steeds die gesloten topics en die discussies.

Geplaatst:

Dat de ander geen lijstje zoals jij hoefde in te vullen lag aan het feit dat de aanvraag van eerdere datum was en dus eigenlijk vóór de nieuwe regel viel. De reden voor het lijstje:

Toen ik pas op het forum was (dus nog niet heel lang geleden) deed je gewoon een aanvraag voor (bijvoorbeeld) een signature en omschreef in je eigen woorden hoe ie er uit moest komen te zien. Maar mijn eigen woorden zijn anders dan de jouwe en de degene die de signature maakt moest alle creativiteit loslaten op de signature in de hoop dat dit werd zoals verwacht. En vaak kwam er dan weer een reactie van: ziet er goed uit, maar wilde eigenlijk een dikke border. Of: leuk dat schaap, maar een witte had mooier geweest. En die discussies liepen wel eens op ruzie uit. Toen hebben we afgesproken uitsluiten nog maar op lijstjes te werken. Vooraf verzonnen vragen waar slechts een kort en simpele reactie van het lid is vereist en dus met zo'n klein mogelijke kans op fouten en verkeerde communicatie. En omdat het bij de signatures goed werkt, hebben de andere teams (avatar, wallpaper, render) ook zo'n lijstje ingesteld. En ik ben het zonder meer met je eens dat het soms her en der wel wat doorschiet, maar als we het loslaten zitten we binnen no time weer met vage aanvragen....dus ik begrijp in dit geval wel een beetje je punt, maar het lijstje wordt nu eenmaal erg op prijs gesteld door het team :Y

Dat de ander geen lijstje zoals jij hoefde in te vullen lag aan het feit dat de aanvraag van eerdere datum was en dus eigenlijk vóór de nieuwe regel viel. De reden voor het lijstje:

Toen ik pas op het forum was (dus nog niet heel lang geleden) deed je gewoon een aanvraag voor (bijvoorbeeld) een signature en omschreef in je eigen woorden hoe ie er uit moest komen te zien. Maar mijn eigen woorden zijn anders dan de jouwe en de degene die de signature maakt moest alle creativiteit loslaten op de signature in de hoop dat dit werd zoals verwacht. En vaak kwam er dan weer een reactie van: ziet er goed uit, maar wilde eigenlijk een dikke border. Of: leuk dat schaap, maar een witte had mooier geweest. En die discussies liepen wel eens op ruzie uit. Toen hebben we afgesproken uitsluiten nog maar op lijstjes te werken. Vooraf verzonnen vragen waar slechts een kort en simpele reactie van het lid is vereist en dus met zo'n klein mogelijke kans op fouten en verkeerde communicatie. En omdat het bij de signatures goed werkt, hebben de andere teams (avatar, wallpaper, render) ook zo'n lijstje ingesteld. En ik ben het zonder meer met je eens dat het soms her en der wel wat doorschiet, maar als we het loslaten zitten we binnen no time weer met vage aanvragen....dus ik begrijp in dit geval wel een beetje je punt, maar het lijstje wordt nu eenmaal erg op prijs gesteld door het team :Y

jah ok dat begrijp ik wel maar dat lijstje moet toch ook niet om de zoveel maanden verandert worden

Geplaatst:
jah ok dat begrijp ik wel maar dat lijstje moet toch ook niet om de zoveel maanden verandert worden

Het lijstje is sinds de eerste keer 0 keer verandert. Alleen het Render Team heeft wat kleine aanpassingen.

Regels waar je je aan moet houden als je iets aanvraagd bij het Render Team:

Naam:

Plaatje:

Wat wil ik gerenderd hebben:

Eventuele wens(en):

Doe je dit niet dan is je lijstje fout en maak daar alsjeblieft geen probleem van.. Ik zie dat je een nieuw topic hebt aangemaakt wat helemaal niet hoeft, je kon ook gewoon even op een normale manier je lijstje hier posten dan werd hij ook wel gedaan.

De eerst volgende keer als je gewoon doorgaat met posten terwijl het Render Team heeft gezegt dat er iets fouts is, dan krijg je met Slimm of mij te maken. Vragen kun je altijd stellen aan het Render Team via pb of in hun gepinde topic.

Het Render Team verteld de fout is in hun post en jij meldt het aan Slimm of aan mij en wij bewerken later de topic titel of het lijstje van het render team, dit geld ook voor het Graphics Team als je daar wat aanvraagd. Daarna kan de aanvraag gewoon weer verder worden behandeld.

Topic closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...