Domovoi Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Is het normaal dat op de Eastern Basin Airport op San Fierro ALLE vliegtuigen en helicopters op slot zijn? Gaan die pas open als je je vliegbrevet hebt? Ik kruip namelijk altijd over het muurtje Ik vind het raar omdat de vliegtuigen op de luchthaven van Los Santos WEL open zijn (dus ook zonder brevet ==> Over het muurtje ) Reageren
SilverDust Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Is het normaal dat op de Eastern Basin Airport op San Fierro ALLE vliegtuigen en helicopters op slot zijn? Gaan die pas open als je je vliegbrevet hebt? Ik kruip namelijk altijd over het muurtje Ik vind het raar omdat de vliegtuigen op de luchthaven van Los Santos WEL open zijn (dus ook zonder brevet ==> Over het muurtje ) Hallo. Op het airport van Los Santos weet ik niet. Maar zonder cheats kan je volgens mij niet over het hek komen. Of je moet er een Packer voorzetten er er over heen stunten. Maar bij San Fierro zitten ze Idd allemaal nog dicht voordat je je Vlieg Brevet hebt. Ik weet niet waarom ze in Los Santos dan wel open zijn. Verder is er toch ook niks ergs aan . Vliegen is gewoon makkelijk SD Reageren
toonn Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 kan je wel in san fierro zonder politie anders heb je nog niet genoeg missies uitgespeeld en mag je normaal nog niet in san fierro Reageren
SilverDust Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 kan je wel in san fierro zonder politieanders heb je nog niet genoeg missies uitgespeeld en mag je normaal nog niet in san fierro Dat kan wel met een Cheat, Maar als de politie achter je aanzit kan je toch net zo goed een vliegtuig pakken? Maar de vliegtuigen in San Fierro zitten toch op slot. Zelfs als je al missies in San Fierro hebt gedaan zitten ze nog steeds dicht. Reageren
Domovoi Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Is het normaal dat op de Eastern Basin Airport op San Fierro ALLE vliegtuigen en helicopters op slot zijn? Gaan die pas open als je je vliegbrevet hebt? Ik kruip namelijk altijd over het muurtje Ik vind het raar omdat de vliegtuigen op de luchthaven van Los Santos WEL open zijn (dus ook zonder brevet ==> Over het muurtje ) Hallo. Op het airport van Los Santos weet ik niet. Maar zonder cheats kan je volgens mij niet over het hek komen. Of je moet er een Packer voorzetten er er over heen stunten. Maar bij San Fierro zitten ze Idd allemaal nog dicht voordat je je Vlieg Brevet hebt. Ik weet niet waarom ze in Los Santos dan wel open zijn. Verder is er toch ook niks ergs aan . Vliegen is gewoon makkelijk SD Over het hek komen is heeeeeeeel gemakkelijk hoor. Je steelt gewoon een pony of burrito, je springt op de motorkap, je spring dan op het dak, en dan spring je naar boven ==> CJ neemt de bovenkant vast, trekt zich op en spring er over Reageren
Dinkydau Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Over het hek komen is heeeeeeeel gemakkelijk hoor. Je steelt gewoon een pony of burrito, je springt op de motorkap, je spring dan op het dak, en dan spring je naar boven ==> CJ neemt de bovenkant vast, trekt zich op en spring er over Je kan er ook zonder auto overheen hoor. Bij de ingang staat zo'n gebouwtje met zo'n vent erin. Daar klim je gewoon op en dan klim je vanaf dat dak over het hek. Reageren
Pitbull Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Je gaat gewoon over het hek in Los Satos(op een of andere manier) dan steel je een vliegtuig dat open is. Daarna vlieg je 10m/15minuutjes rond met het vliegtuig tot je flying skill 100 is en dan ga je naar de airport van San Fierro----het hek gaat dan automatisch open----en je kunt meestal in alle vliegtigen. Ik heb dit gehoord van een vriend dus ik weet niet of het klopt. Reageren
Little Mister Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ja, als je een tijd zou vliegen zou je ook je vliegbrevet kunnen halen. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Maar het is wel waar volgens mij. Reageren
Velaro Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 , Zoals de rest al zei kan je in de luchthaven van Los Santos glippen door een auto tegen de hekkens te zetten en zo via de motorkap over het hekken klimmen. In San Fierro is dit naar mijn weten niet mogelijk, tenzij het klopt wat kesava zei (Zie zijn bericht) maar alsnog kan je dan nog steeds niet in de vliegtuigen, want ze blijven opslot.. Tevens kan ik bevestigen () dat het klopt dat als je een tijdje vliegt je skill omhoog gaat en je zo je brevet kan halen. Je zou dus een tijdje kunnen vliegen met een kist uit Los Santos en zo je brevet kunnen halen zodat je wél in de luchthaven van San Fierro/Las Venturas kan. Veel plezier ! Velaro. Reageren
Domovoi Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ok, bedankt jongens! (Of meisjes) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.