Mike5501 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Bij mijn GTA liggen de boten erg diep in het water Zo diep dat ze geen vaart maken, en ik kan niet opstijgen met dat watervliegtuig(Skimmer) wat screens: Weet iemand iets? een verkeerde instelling ofzo? Alvast bedanlt Reageren
Froodooo Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Dat ziet er erg vaag uit moet ik zeggen. Heb je toevallig geen mod geïnstalleerd die iets met het water te maken heeft? Zoja, dan is het handig om die eens te deïnstalleren, en dan kijken of GTA het gewoon weer goed doet met de boten. Als dat niet het geval is, is opnieuw installeren van Vice City altijd een oplossing, zodat je zeker weet dat alle bestanden goed op zijn plek staan. Reageren
LBG Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Er is een bestandje dat heet vehicle.dat (weet niet zeker of dat hem is), daar heb je een regeltje dat heet buyoancy, daar licht het denk ik aan want dat gaat over het drijfvermogen van boten. Reageren
ikt Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Dat ziet er erg vaag uit moet ik zeggen. Heb je toevallig geen mod geïnstalleerd die iets met het water te maken heeft? Zoja, dan is het handig om die eens te deïnstalleren, en dan kijken of GTA het gewoon weer goed doet met de boten. Als dat niet het geval is, is opnieuw installeren van Vice City altijd een oplossing, zodat je zeker weet dat alle bestanden goed op zijn plek staan. Dit is SA Reageren
Goliat Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Ik denk dat we er van uit kunnen gaan dat het een bestandje betreft in de DATA map, welke dat is weet ik niet. Ik heb daarom maar de hele(goed werkende) DATA Map uit mijn GTA San Andreas map geupload. -klik- (Alleen te openen met WinRAR) Verwissel deze map met je eigen DATA-map, ik hoop dat het werkt.. Bewerkt: 6 juli 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.