kristof01 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) ik heb een filmpje gemaakt over de voorrondes van het WK raten AUB en TIPS zijn ook altijd welkom http://www.badongo.com/vid/158898 Bewerkt: 6 juli 2006 door kristof01 Reageren
Pitbull Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Zou je het filmpje dan niet posten zodat we kunnen rate Reageren
kristof01 Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Zou je het filmpje dan niet posten zodat we kunnen rate is gebeurt. er stond ook bij: het filmpje wordt geupload. Reageren
kristof01 Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Zou je het filmpje dan niet posten zodat we kunnen rate is gebeurt. er stond ook bij: het filmpje wordt geupload. het is niet erg als er <5 rates komen hoor srr voor de dubbelpost Bewerkt: 6 juli 2006 door kristof01 Reageren
Samurai Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Tja, het zijn allemaal prentjes achter mekaar geplakt. (hoe heet dat liedje? ) Reageren
kristof01 Geplaatst: 6 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Tja, het zijn allemaal prentjes achter mekaar geplakt.(hoe heet dat liedje? ) ik geloof the ceassers- jerk it out Reageren
Nielok Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 ik vint het meer een dynamische collage, maar wel mooi gedaan en het noemt 'the ceasars-jerk it out' ik geef het een 7/10 (ook een beetje omdat italie in de finale speelt!, hup italie!) Reageren
kadee Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 bwa vind ik niet zo speciaal en ja de nike bal klopt niet echt want het voetbal wordt gespeel met een bal van adidas ]WK bal [/url] Reageren
Synchro Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Ik zelf vind het leuk om naar te kijken. Brengt de stemming van het WK weer in mijn vel. Vooral het lied. Maar jammer dat het alleen plaatjes zijn. Volgende keer filmpjes Niet altijd maar alleen plaatjes word er geen beweging gedaan en ga je niet zeggen van " ..waw.. ". Maar het is zeker leuk gedaan ! 7/10 Reageren
mattiejj Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 mooi 7/10 alleen een rare bal in het begin hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.