NickOwnage Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Wat moet je eigenlijk betalen als MS erachter komt dat je X360 open is geweest? Hoe bedoel je met Open? Je bedoeld verbouwt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Niets, ze sturen hem weer terug dacht ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Mijn xbox zit nu ergens in Duitsland, klaar om te worden gefixed. Ik ben zeer tevreden over UPS/360 service. Ik was net klaar met inpakken toen de UPS langs mijn deur kwam. Goed, hè? MS loopt wel hard voor zijn gamende klantjes, dat moet je nu wel toegeven! Ben ik heel erg mee eens. ;D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Sturen gaat snel, terugkrijgen gaat langzamer xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Wat moet je eigenlijk betalen als MS erachter komt dat je X360 open is geweest? Hoe bedoel je met Open? Je bedoeld verbouwt? Ja, als ze erachter komen dat ie open is geweest of omgebouwt. Niets, ze sturen hem weer terug dacht ik. Ik dacht namelijk dat je de verzendkosten moest betalen, maar weet niet zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2009 Nee dat is gratis. Zeiden ze in de winkel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Mijn XBOX is daarstraks opgehaald voor reparatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Wat was er kapot? Status lampje op Rood? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 3 knipperende rode lichtjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Waar? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Op de Ring Of Light. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Xbox is gerepareerd en teruggestuurd. Kan iemand trouwens de ingewanden plaatjes plaatsen van alle moederborden? Mijn pa zei dat er opeens een fan bij zat. Ze hebben de mobo vervangen, maar meer staat er niet op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Xbox is gerepareerd en teruggestuurd.Kan iemand trouwens de ingewanden plaatjes plaatsen van alle moederborden? Mijn pa zei dat er opeens een fan bij zat. Ze hebben de mobo vervangen, maar meer staat er niet op. Here you are Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 (bewerkt) Xbox is gerepareerd en teruggestuurd.Kan iemand trouwens de ingewanden plaatjes plaatsen van alle moederborden? Mijn pa zei dat er opeens een fan bij zat. Ze hebben de mobo vervangen, maar meer staat er niet op. Here you are Ik bedoel van de modellen van de pro versies. Je weet wel. RROd versie, jasper etc. Al gevonden: http://beta.ivancover.com/wiki/index.php/Xbox_360_Revisions Bewerkt: 16 juni 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Zojuist nieuwe xbox ontvangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.